shewolf Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Hei flotte damer! Er ikke helt der enda, men jeg er nysgjerrig- er det noen som har fått til en fin barnedåp på budsjett? Ikke fordi vi har så dårlig råd, men fordi jeg synes det er gøy å spare penger hvis man kan- uten at det går utover "kvalitet" på dåpen Vil veldig gjerne ha råd og tips!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Personlig har jeg aldri skjønt grei med p bruke masse penger på barnedåp. vi har hatt nærmeste familie, Pyntet et fint bord uten å kjøpe noe annet enn servietter og lys, servert hjemmelaget tapas/koldtbord og hjemmebakte kaker Anonymkode: f37d7...a09
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Vi har dekket langbord i stuen, pyntet med hvite duker, kjøpt lys og servietter og litt bordpynt i «riktig» farge. Vi har bakt en del kaker selv og fått familiemedlemmer til å bake noe. Ellers har vi bestilt koldtbord/tapas og en dåpskake fra catering. Tror vi har brukt rundt 3-5000kr per dåp, med +/- 20 gjester. Anonymkode: 71990...21f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 Hva er en fin barnedåp da? At gjester og vertskap har det hyggelig sammen? Litt god mat, lys, servietter og noen blomster (om det ikke er årstid for å plukke dem selv) koster ikke mye. Nå er det 13 år siden vår siste barnedåp, og jeg tror den kostet sånn omtrent 2000 kroner. Vi regnet vel aldri på det, men dyrt var det ikke. Anonymkode: b8ca0...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå