Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Mange banker setter ned rentene på boliglån i denne korona krisen. Hva med forbrukslån? Min bank satt opp renta nå Anonymkode: 1eca6...002
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mange banker setter ned rentene på boliglån i denne korona krisen. Hva med forbrukslån? Min bank satt opp renta nå Anonymkode: 1eca6...002 Det er visst bare huslån som settes ned, noe jeg synes er ganske urettferdig siden de tar det igjen med å senke sparerentene så mye at det er en vits Anonymkode: 2e3ba...306
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Litt dumt for oss som ikke har huslån men ett stort forbrukslån.. Anonymkode: 1eca6...002
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mange banker setter ned rentene på boliglån i denne korona krisen. Hva med forbrukslån? Min bank satt opp renta nå Anonymkode: 1eca6...002 Hvilken bank er det? Anonymkode: 2e3ba...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå