Gå til innhold

Alma, Wilma, Emma eller Sophia?🌸


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ingen av dem! Ufattelig oppbrukt alle samme, bortsett fra Wilma, som bare er... grusomt. 

Anonymkode: 3ebd2...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, Anonym bruker said:

To av mine favoritter og to av mannens. Hvilke to liker du best ? Navnene er tilfeldig plassert😊.

Anonymkode: d3ba0...e6e

Emma og Alma er Vakre navn ❤️ .

Sophia er også veldig fint,men får 3 plassen

Wilma liker jeg ikke.

Anonymkode: 97362...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar😊. Forstår at navnene ikke blir likt av alle å sånn vil det alltid være. Mange forsvinner nok Wilma med fru flintstone men det er uproblematisk i mine lyne. Prinsesse Sophia er også Barne-TV, Alma var med i «Emil på lønneberget». Det finnes sikkert en Emma i Barne-TV verden også😉.

 

hi

Anonymkode: d3ba0...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Alma og Wilma. Disse to er noen av mine favorittnavn som jeg vurderer til min datter.  Dessverre er ikke pappaen enig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vårt barn går i en stor barnehage, og jeg vet ikke om en eneste Alma, Wilma, Sophia eller Emma. Heller ikke blant andre kjente eller naboer. Selv de mest populære navnene er det ganske få som får nå sammenliknet med før i tiden, da en mye høyere andel fikk de mest brukte navnene. Jeg er også lei av at folk hører navn og synes de likner, og så samler de alle til «ett navn», hvis noen skjønner hva jeg mener. Alle som er korte og slutter på a, for eksempel. For meg er hvert navn unikt, om jeg liker det eller ei. Ser heller ikke på navn som Sophie og Sophia som like.

Wilma er nydelig:) Litt vanskeligere å rangere resten, men tror det blir Sophia, Alma og så Emma. Opplever at Emma uttales forskjellig, og liker den ene uttalen betydelig bedre enn den andre. Jeg synes alle navnene er fine. 

Anonymkode: 8e374...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...