Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far tok med seg en dyr fleecedress i fra barnehagen Da jeg fikk den tilbake var den helt gjørmete Den skal liksom ikke brukes i gjørme og slikt men 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, lolla96 skrev:

Far tok med seg en dyr fleecedress i fra barnehagen Da jeg fikk den tilbake var den helt gjørmete Den skal liksom ikke brukes i gjørme og slikt men 

Men den er jo ikke ødelagt selv om den er skitten

Anonymkode: 364a9...c3b

Skrevet

Vask den, da sier det noe magisk som kalles å bli ren. Flere tåler jo alt, er dere så dyr at den ikke kan vaskes har dere blitt skikkelig lurt.

Anonymkode: 86e6f...f43

Skrevet

Ullfleece? Det kan du vaske på ullprogram. Syntetisk tåler alt 

Anonymkode: 98e25...8e7

Skrevet

rakk ikke og skrive heile innlegget, men flere sko kommer med masse hull som om far har vært i en ostehøvel slags park.  Han har jo en hund som i tillegg biter i hennes klær og sko.. Han erstatter heller ikke for det som har blitt ødelagt. Og klær som ikke kommer tilbake, Og nå klager han for at jeg ikke sender med det fineste til samvær, Men hører det er normalt at folk ikke sender med dyre merke klær og det fineste. Siden den andre forelderen behandler ikke klærne bra.

Anonymkode: 458e2...627

Skrevet

😂😂😂 Ødelagt fordi den er skitten? 

Herregud hva man skal lese her inne. 

Anonymkode: 8f368...27b

Skrevet

Ostehøvelpark? 

Anonymkode: c2c4c...b8c

Skrevet

🙊

Anonymkode: a3bd0...218

Skrevet

Jeg ville sagt det rett ut til ham - så lenge nesten alle klærne blir ødelagt, mer enn normal bruk skulle tilsi, når barna er hos ham, så får han dekke mer. Ville også informert ham om at sko som hans hund ødelegger må han selv erstatte.

Kanskje dere bør ha en tur til familievernkontoret?

Anonymkode: 1b313...0ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...