Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Hvor ofte er barna hos far? Alder? Anonymkode: 57d4e...70f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Jeg har ikke det, men sønnen min har en kamerat som er hos pappaen sin annenhver helg, nesten 4 timer på buss hver vei. De går på ungdomsskolen. Svogeren min har en sønn som bor 2.5 time unna. Han er her hver fjerde helg, før han begynte på skolen var det fre til tirs, nå som han har begynt på skolen er det fre til søn. Pluss skoleferier da, han er her noen dager i høst og vinterferie og selvfølgelig jul, sommer og påske. Anonymkode: 31d20...adb
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Barna mine har far som bor 1,5 time med bil, 1,5 time med fly og så 1 time til med bil unna. Reisetiden er lang. De reiser på onsdagskvelder og kommer hjem søndagskvelder. En helg i mnd. Søker de fri fra skolen med hjemmeundervisning de to dagene de tar fri og det har de fått innvilget begge to i 4 og 6 år nå Anonymkode: 40135...a56
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 de er 15,14,6 og 5 De er hos faren anhver ferie og 3 uker på sommer, men nå skal endelig faren flytte nærmere, så nå blir det 50/50 Anonymkode: a5fcd...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå