Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Sønnen min og de fleste guttene i klassen spiller mye. Spill på telefon, iPad etc. De går på 2 trinn. Ikke veldig interessert i å leke lenger. Hvilke regler har dere kring dette med spilling? Hvis vi starter med etter at de kommer hjem fra skole/Sfo, hvordan ser ettermiddagen ut hos dere? (Vil veldig gjerne ha svar fra de som tillater både mye og lite spilletid). Anonymkode: a5d09...102
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 her får han 1 time hver dag i hverdagen, kan bli litt mer i helger, ferier og helligdager og ved regnvær/veldig kaldt ute. Men nå som han er hjemme pga jeg er i risikogruppen, får han sitte så mye han vil ,men han er flink til og være ute og spille forskjellige ting med meg, så kanskje 1-4 timer pr dag kommer an på, går i 1 klasse Anonymkode: df0aa...59f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Min andreklassing spiller stort sett ikke i ukedagene. I alle fall skal lekser, trening og plikter være unnagjort, men i praksis blir det lite spilling mandag til torsdag. Litt slakkere i helgene. Sist helg spilte han fire timer på én dag😅 (men da spilte han ikke fredag eller lørdag). Anonymkode: 91d33...adf
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 Så strenge dere er 😮 Anonymkode: cd628...297
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 Gutt i 3.klasse her. Her må lekser være gjort før det er spilling på hverdager. Får ikke spille mobilspill, kun spill som han faktisk lærer noe av (Minecraft, Mario maker etc). Bedre å spille noe og bruke nøtta litt enn å sitte å se på YouTube f.eks. YouTube er for øvrig fullstendig no go uten at vi sitter ved siden av. I helgene er vi ikke så strenge, da får han spille når han står opp. Hvis det er møkkavær blir det gjerne litt mer enn når det er fint vær. Anonymkode: 3d785...63d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 Ingen spilling i ukedagene her. Paden er som heroin for førsteklassingen, tredjeklassingen klarer det litt bedre. Får spille fredag ettermiddag og lørdager og søndager. Anonymkode: 48e2f...434
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 Tredjeklassing her. Får spille inntil en halvtime to ganger i midtuka, men tiden må tjenes opp i form av å trene. Inntil en halvtime lørdag og søndag uten å tjene opp tiden. Er kanskje streng, men vi er mye ute og deltar også på mange organiserte aktiviteter. Derfor er det ikke så mye tid til overs og dessuten er han mye blidere når han ikke spiller så mye. Anonymkode: 56157...3d7
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #8 Skrevet 6. mai 2020 Her er regelen at lekser og trening er nummer en og to, utenom det har jeg ingen regler på skjerm og spilling Anonymkode: a68ff...739
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå