Gå til innhold

100 kr eller en gave ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt skal i bursdag til ei jente i klassen til lørdag,men er usikker om vi skal kjøpe en liten gave eller gi penger? Hva tenker dere er best?

De går i 1 klasse, og hun ba hele klassen

Anonymkode: ad175...1a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gave til bursdagsbarn som går i småskolen. 

Anonymkode: a4d63...352

Skrevet

Jeg ville kjøpt gave. 

Når de er bare 6-7 år gamle er det gøy med penger, men ekstra gøy med gaver 😊

Anonymkode: 433cb...7ca

Skrevet

Gave.

Anonymkode: dfc75...63f

Skrevet

Jeg kjøper gave så lenge jeg klarer å finne noe bra.

Anonymkode: 28e0b...c0f

Skrevet

Takk ,da blir det en gave :)

men hva liker ei 7 år gammel jente? har gutt selv

Anonymkode: ad175...1a3

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk ,da blir det en gave :)

men hva liker ei 7 år gammel jente? har gutt selv

Anonymkode: ad175...1a3

Datteren min fikk en søt sommerkjole fra en av guttene da hun var på den alderen. Tror det er den gaven hun har snakket mest om. Men, badebombet, små dusjsåpe, hårpynt, ol er kjempe koselig å få. Ellers så er både lego og annet innen leke supert. Kanskje noen sommerleker? 

Anonymkode: 2978a...3c6

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Datteren min fikk en søt sommerkjole fra en av guttene da hun var på den alderen. Tror det er den gaven hun har snakket mest om. Men, badebombet, små dusjsåpe, hårpynt, ol er kjempe koselig å få. Ellers så er både lego og annet innen leke supert. Kanskje noen sommerleker? 

Anonymkode: 2978a...3c6

Takk for tips

Har sett hun er veldig glad i kjoler, ellers var sommerleker også en fin ide

Anonymkode: ad175...1a3

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk ,da blir det en gave :)

men hva liker ei 7 år gammel jente? har gutt selv

Anonymkode: ad175...1a3

Mye fint i tegne/hobbyavdelingen hos bokhandelen, mine jenter elsker alt sånt. Glittertusjer, klistremerker, tegne/fargebøker osv.

Men forrige bursdag her hadde ei av jentene i klassen vært på HM, og den gaven var populær altså. Der har de jo kjempesøste t-skjorter med bilde av alt fra pusunger til enhjørninger for 49 kr, så da kan du legge ved noe fra stativet med dill der, hårstrikker eller noe sånt. Super gave det også.

Det var også kult å få litt spesielle sokker, tror de også var fra HM, ligner litt på "Happy socks" men billigere.

Anonymkode: 433cb...7ca

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Mye fint i tegne/hobbyavdelingen hos bokhandelen, mine jenter elsker alt sånt. Glittertusjer, klistremerker, tegne/fargebøker osv.

Men forrige bursdag her hadde ei av jentene i klassen vært på HM, og den gaven var populær altså. Der har de jo kjempesøste t-skjorter med bilde av alt fra pusunger til enhjørninger for 49 kr, så da kan du legge ved noe fra stativet med dill der, hårstrikker eller noe sånt. Super gave det også.

Det var også kult å få litt spesielle sokker, tror de også var fra HM, ligner litt på "Happy socks" men billigere.

Anonymkode: 433cb...7ca

Tusen takk :)

Det var fine ideer :) ja mye fint på hm :)

Anonymkode: ad175...1a3

Skrevet

Hoppetau

dagbok med lås

Maleskrin

hårbøyle

caps 

 

Anonymkode: 70382...92f

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Hoppetau

dagbok med lås

Maleskrin

hårbøyle

caps 

 

Anonymkode: 70382...92f

dagbok var en morsom ide :)

Anonymkode: ad175...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...