Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Barnet mitt skal i bursdag til ei jente i klassen til lørdag,men er usikker om vi skal kjøpe en liten gave eller gi penger? Hva tenker dere er best? De går i 1 klasse, og hun ba hele klassen Anonymkode: ad175...1a3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Gave til bursdagsbarn som går i småskolen. Anonymkode: a4d63...352
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Jeg ville kjøpt gave. Når de er bare 6-7 år gamle er det gøy med penger, men ekstra gøy med gaver 😊 Anonymkode: 433cb...7ca
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 Jeg kjøper gave så lenge jeg klarer å finne noe bra. Anonymkode: 28e0b...c0f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 Takk ,da blir det en gave men hva liker ei 7 år gammel jente? har gutt selv Anonymkode: ad175...1a3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk ,da blir det en gave men hva liker ei 7 år gammel jente? har gutt selv Anonymkode: ad175...1a3 Datteren min fikk en søt sommerkjole fra en av guttene da hun var på den alderen. Tror det er den gaven hun har snakket mest om. Men, badebombet, små dusjsåpe, hårpynt, ol er kjempe koselig å få. Ellers så er både lego og annet innen leke supert. Kanskje noen sommerleker? Anonymkode: 2978a...3c6
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #8 Skrevet 6. mai 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Datteren min fikk en søt sommerkjole fra en av guttene da hun var på den alderen. Tror det er den gaven hun har snakket mest om. Men, badebombet, små dusjsåpe, hårpynt, ol er kjempe koselig å få. Ellers så er både lego og annet innen leke supert. Kanskje noen sommerleker? Anonymkode: 2978a...3c6 Takk for tips Har sett hun er veldig glad i kjoler, ellers var sommerleker også en fin ide Anonymkode: ad175...1a3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #9 Skrevet 6. mai 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk ,da blir det en gave men hva liker ei 7 år gammel jente? har gutt selv Anonymkode: ad175...1a3 Mye fint i tegne/hobbyavdelingen hos bokhandelen, mine jenter elsker alt sånt. Glittertusjer, klistremerker, tegne/fargebøker osv. Men forrige bursdag her hadde ei av jentene i klassen vært på HM, og den gaven var populær altså. Der har de jo kjempesøste t-skjorter med bilde av alt fra pusunger til enhjørninger for 49 kr, så da kan du legge ved noe fra stativet med dill der, hårstrikker eller noe sånt. Super gave det også. Det var også kult å få litt spesielle sokker, tror de også var fra HM, ligner litt på "Happy socks" men billigere. Anonymkode: 433cb...7ca
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #10 Skrevet 6. mai 2020 2 minutes ago, Anonym bruker said: Mye fint i tegne/hobbyavdelingen hos bokhandelen, mine jenter elsker alt sånt. Glittertusjer, klistremerker, tegne/fargebøker osv. Men forrige bursdag her hadde ei av jentene i klassen vært på HM, og den gaven var populær altså. Der har de jo kjempesøste t-skjorter med bilde av alt fra pusunger til enhjørninger for 49 kr, så da kan du legge ved noe fra stativet med dill der, hårstrikker eller noe sånt. Super gave det også. Det var også kult å få litt spesielle sokker, tror de også var fra HM, ligner litt på "Happy socks" men billigere. Anonymkode: 433cb...7ca Tusen takk Det var fine ideer ja mye fint på hm Anonymkode: ad175...1a3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #11 Skrevet 6. mai 2020 Hoppetau dagbok med lås Maleskrin hårbøyle caps Anonymkode: 70382...92f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #12 Skrevet 6. mai 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Hoppetau dagbok med lås Maleskrin hårbøyle caps Anonymkode: 70382...92f dagbok var en morsom ide Anonymkode: ad175...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå