Gå til innhold

Jeg har flyttet med barna ,men

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så dårlig samvittigheten for største gutten han er snart 14, pappan hans er ikke i bilde og har kun sett han et par ganger fra han var nyfødt til 6mnd,ellers har han holdt seg vekk, så traff jeg han som jeg trodde var drømmemannen,men det var han ikke, vi fikk 2 barn sammen en gutt på 4 og ei jente på 6, men han forandret seg veldig ang min sønn og etterhvert etter våre felles ble større jo mer forsto jeg at han ikke var den rette, ble slutt for ca 15mnd siden nå.

Vi flyttet til et sted jeg kunne leie med 2 soverom, og guttene må nå dele, 14åring er ikke så glad for det ,og den skjønner jeg,men jeg tenkte at jeg kunne kanskje flytte ut av rommet mitt, så får størstemann rommet jeg og datteren har nå, så får de 3 yngste dele, eller er dette veldig slemt mot dem?

pappan deres har en ny dame med deres første på vei, han betaler ikke bidrag pga han ikke har jobb, og han har barna anhver helg og 2 dager i uka, han er en flink far og det samme med bonusmamma, så vet de har det godt, men allikevel samvittigheten min for de yngste at de må dele rom og at han største ikke får egen rom gnanger veldig.  Jeg har stabil jobb,men har ikke nok til lån så få kan skaffe oss større akkurat nå, har bare jobbet i den nye jobben i 9 mnd og 80 %,mens de 2 yngste er i bhg.

Føler meg maktaløs. Hva tenker dere? greit at de minste har rom sammen ? håper at jeg at når jeg har jobbet i 2 år at jeg har bedre råd

Anonymkode: 88855...2b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de 2 yngste så klart, ikke 3

Skrevet

Men hvor skal du sove? 

Ellers hadde jeg også strukket meg langt for at tenåringen skal få eget rom. 

Det er ikke noe problem for de to yngste å dele rom, det syns de sikkert bare er koselig. 

Anonymkode: 0781d...5bc

Skrevet

De 2 yngste må dele rom, ingen mulighet for at du kan sove der inne og? Tenåringen er den av de som trenger eget rom mest. Kan du lage deg en liten sovekrok i stua?

Anonymkode: 0379a...d89

Skrevet

Ville helt klart latt tenåringen få eget rom, latt de to yngste dele og sovet i stuen selv. 

Det er ikke noe problem å dele rom når man er liten altså, de fleste barn synes bare det er koselig og trygt. Det er når man blir tenåring behovet for eget rom kommer. 

Anonymkode: fe0df...41d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

greit at de minste har rom sammen ? h

Du mener gutt på 4 og jente på 6 deler, tenåringen får eget rom, og du sover i stue? Det synes jeg høres riktig ut.

(Når gutten er 18 er jenta enda bare 10)

Anonymkode: df988...a34

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

de 2 yngste så klart, ikke 3

Det er da helt fint om to små deler. Tenåringen trenger privatliv. 

Skrevet

Enig i at tenåringen må få ene rommet alene og at de yngste kan dele rom selv om de har ulik kjønn. De kan jo ha køyeseng, og et tips da er at du kjøper familiekøye der det er 120 nede og vanlig oppe. Da kan du ligge der du også 👏

Anonymkode: 526bd...89f

Skrevet

Hvis du bytter ut komma med punktum av og til i HI så kanskje flere orker å lese...

Anonymkode: 51162...11a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du bytter ut komma med punktum av og til i HI så kanskje flere orker å lese...

Anonymkode: 51162...11a

Det er jo en helt ypperlig måte å sortere ut de man vil ha svar fra! :) 

Anonymkode: df988...a34

Skrevet

Tusen takk

Ja jeg selv bruker sofaen :) Dette blir ikke for alltid, men en gutt på snart 14, trenger vel litt mer privatliv enn ei på 6 og en på 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...