Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Jeg trenger kodebrikken min, og minstemann har stukket av med den 😩😩😩 Noen mer klarsynte enn meg som tilfeldigvis får opp et bilde av hvor den har havnet?  😅 Lov å prøve seg? Anonymkode: 4deb7...eac
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Sjekk ut disse. Jeg har funnet ting i sko, under sofaen, i lekekassen, under lokket til trøbilen finner jeg alt mulig , og inni diverse leker. Anonymkode: 6abf9...0ad
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 å hvis noen ser hvor jeg har gjort av fitbit laderen min så blir jeg kjempe takknemlig Blir jo feit av å ikke ha laderen for blir ikke motivert til å gå uten fitbitkonkurranse Fikk spontanbesøk å ryddet/gjemte vekk rot i siste stund,så vet ikke hvor jeg gjorde av den 😮 Anonymkode: 0f8e4...968
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 Jeg ser greit, men bruker kontaktlinser, da. Ser best når de er på. Blir nærsynt når jeg må gå uten. Anonymkode: a978c...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå