Gå til innhold

Vonde kviser av hudpleieprodukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært dårlig på å ta vare på huden min og begynte for 14 dager siden med skikkelige produkter. Men hjelpes; store vonde kviser på haken og kinnet. På haken har det blitt ett diger sår. Dette er Ole Henriksen sine produkter som skal hjelpe for oljete og fet hud. Er dette vanlig? Og hvor lenge må jeg gå slik før det roer seg?

Anonymkode: afc16...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får kviser av produkter jeg ikke tåler...

Høres veldig rart ut at du skal få vonde kviser og sår av produkter som er bra for huden din?

Anonymkode: 84349...6e6

Skrevet

Ole Henriksen er drittprodukter, typisk spons av bloggere som promoterer uten å ha snøring på hva de legger ut. Kjøp noe på apoteket som er ment for sensitiv hud og som ikke tilstoppet porer. 

Anonymkode: 9e412...cd0

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får kviser av produkter jeg ikke tåler...

Høres veldig rart ut at du skal få vonde kviser og sår av produkter som er bra for huden din?

Anbefaler REN Evercalm, det er en serie for sensitiv hud. Jeg tåler nesten ingenting, men denne er veldig bra. Har prøvd mye forskjellig som jeg har fått anbefalt på apoteket også, men tåler ikke det de har. Bortsett fra denne, den er super.

https://www.vitusapotek.no/search/?text=ren+evercalm

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ole Henriksen er drittprodukter, typisk spons av bloggere som promoterer uten å ha snøring på hva de legger ut. Kjøp noe på apoteket som er ment for sensitiv hud og som ikke tilstoppet porer. 

Anonymkode: 9e412...cd0

Er det? Det var synd. Las noen gode anmeldelser , men da bør jeg nok slutta å bruke dem. Trodde det var skikkelige produkter.

Anonymkode: afc16...6f0

Skrevet

Ole Henriksen er forferdelige produkter. Jeg dyrker kviser med de. Når det er sagt er det normalt å få et utbrudd når du starter med nytt rensesystem etter en tid uten. Alle urenheter må jo ut. 

Anonymkode: b476c...133

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler REN Evercalm, det er en serie for sensitiv hud. Jeg tåler nesten ingenting, men denne er veldig bra. Har prøvd mye forskjellig som jeg har fått anbefalt på apoteket også, men tåler ikke det de har. Bortsett fra denne, den er super.

https://www.vitusapotek.no/search/?text=ren+evercalm

Ja, og REN roseolje anbefales herfra.

Anonymkode: 0f691...b8b

Skrevet

Jeg vet ikke svarene på spørsmålene dine. Jeg vil bare anbefale Elixir produkter. Min "evige ungdomshud" har bedret seg veldig etter at jeg begynte med Elixir. Produktene er dyre, men veldig drøye. Ferskenhud får jeg aldri, men nå har jeg jevn hudfarge, lite/ingen kviser/irritasjoner og linjer er mindre fremtredende.  

Med Elixir opplevde jeg ikke en oppblomstring av kviser i starten. Litt tørr hud/flassing på grunn av nye virkestoff for huden. Trappet opp bruken over tid, så det var ikke mye irritasjon jeg merket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...