Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Jeg skjønner ikke helt hva politi håper på å oppnå ved rassia på arbeidsplassen til ektemannen og nå søking på eiendommen - halvannet år etter forsvinningen? De kan da ikke tro at han har puttet kona i en kum på eiendommen eller tatt vare på avslørende spor på kontoret? Det er en tragisk sak som jeg er redd aldri blir oppklart. Det blir som Birgittesaken, familiene får aldri fred og kan aldri slå seg til ro med vissheten om hva som skjedde. Anonymkode: 27a16...acf
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Det er nok endel av prosedyren i jakten på spor. Liket finnes neppe i kommen . Med en rik man som betalte milioner i løsepenger vil jeg tro de er lure nok til å skjule liket meget godt. Ingen lik, ingen dom. Frykter at barna aldri vil få noe svar i denne saken. Å skulle han være uskyldig må staten vente seg ett massivt søksmål med tanke på hvor mye penger han taper på fengslingen. Anonymkode: 73efc...f67
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er nok endel av prosedyren i jakten på spor. Liket finnes neppe i kommen . Med en rik man som betalte milioner i løsepenger vil jeg tro de er lure nok til å skjule liket meget godt. Ingen lik, ingen dom. Frykter at barna aldri vil få noe svar i denne saken. Å skulle han være uskyldig må staten vente seg ett massivt søksmål med tanke på hvor mye penger han taper på fengslingen. Anonymkode: 73efc...f67 Det er heldigvis ikke slik i Norge at man kan saksøke staten for å bli varetektsfengslet med begrunnelse at man taper penger. Du har visst sett litt for mye på amerikansk film Han har i tillegg sikkert gode folk som jobber for han så businessen går som vanlig. Anonymkode: 27a16...acf
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 Jeg tenker at om mannen min hadde forsvunnet og vært mistenkt drept, så ville jeg gjort masse i huset. Jeg ville malt vegger, byttet ut møbler osv, ikke for å stryke han ut av huset, men fordi jeg hadde hatt et behov for å gjøre noe og ta huset tilbake fra tragedien på en måte. Og jeg har ingen vonde følelser mot mannen min. Om de virkelig kranglet og var på nippet til skilsmisse synes jeg det er rart om han har latt huset bestå som hun hadde innredet det. Om han har fått henne drept ville han vel ihvertfall byttet ut gulv og vegger? Politiet kan da ikke finne gamle blodspor om veggen er malt? Skjønner at de har remedier som finner biologisk materiale selv om det er vasket, men om det er malt? Anonymkode: 9467c...cb0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 Det er ikke noe poeng i å spekulere i hvordan politiet bruker ressurser på hvilke områder i denne saken. De vet veldig mye mer enn det vi gjør, og de har langt bedre kunnskaper om etterforskning enn hva vi har. Uansett hva de gjør så har de en god grunn til det. Anonymkode: cc178...72c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Skrevet 5. mai 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om de virkelig kranglet og var på nippet til skilsmisse synes jeg det er rart om han har latt huset bestå som hun hadde innredet det. Om han har fått henne drept ville han vel ihvertfall byttet ut gulv og vegger? Vil tro man ikke akkurat har lov til å male på et åsted, hvor man enda etterforsker. Anonymkode: bfa7d...e62
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #7 Skrevet 5. mai 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke noe poeng i å spekulere i hvordan politiet bruker ressurser på hvilke områder i denne saken. De vet veldig mye mer enn det vi gjør, og de har langt bedre kunnskaper om etterforskning enn hva vi har. Uansett hva de gjør så har de en god grunn til det. Anonymkode: cc178...72c Det er jo i grunn ganske bra at folk har så dårlig peiling på hva som skjer. Det betyr at de enten ikke går i planer om å drepe folk, eller, hvis de gjør det, så vil de raskt nok bli mistenkt Anonymkode: bfa7d...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå