Gå til innhold

Arbeidsudyktig grunnet forelskelse...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette begynner å bli bekymringsfullt! Jeg klarer virkelig ikke å tenke på annet enn denne Mannen som jeg helt uforberedt har falt pladask for.

Jeg jobber veldig med å få ham på kroken, og det er så slitsom og fyller bare alle tanker og all min tid døgnet rundt. Har en konstant følelse av...oppildnethet, opphisselse, spenning, redsel - vet ikke hva man skal kalle det ("forelskelse", rett og slett?), og det gjør at jeg er ufattelig lite produktiv i jobben min.Sitter hjelpeløs på hjemmekontoret og har ingen kolleger rundt meg eller annet som kan få meg på andre tanker. Prøver å TVINGE tankene mine inn på riktig spor, men det er nesten umulig. Jeg har bare lyst til å ligge i en blomstereng og sitte opp på skyene og drømme om Ham.

Hva skal jeg gjøre?

Andre som har vært såpass satt ut av spill på grunn av sterke følelser for en fantastisk mann?

Håper så inderlig jeg klarer å bli kjæreste med ham.....

Anonymkode: e8bd6...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette begynner å bli bekymringsfullt! Jeg klarer virkelig ikke å tenke på annet enn denne Mannen som jeg helt uforberedt har falt pladask for.

Jeg jobber veldig med å få ham på kroken, og det er så slitsom og fyller bare alle tanker og all min tid døgnet rundt. Har en konstant følelse av...oppildnethet, opphisselse, spenning, redsel - vet ikke hva man skal kalle det ("forelskelse", rett og slett?), og det gjør at jeg er ufattelig lite produktiv i jobben min.Sitter hjelpeløs på hjemmekontoret og har ingen kolleger rundt meg eller annet som kan få meg på andre tanker. Prøver å TVINGE tankene mine inn på riktig spor, men det er nesten umulig. Jeg har bare lyst til å ligge i en blomstereng og sitte opp på skyene og drømme om Ham.

Hva skal jeg gjøre?

Andre som har vært såpass satt ut av spill på grunn av sterke følelser for en fantastisk mann?

Håper så inderlig jeg klarer å bli kjæreste med ham.....

Anonymkode: e8bd6...40c

Hvordan har du blitt så forelsket da?

Anonymkode: c186a...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan har du blitt så forelsket da?

Anonymkode: c186a...477

Gjennom å være med ham. Har bare begynt å like ham bedre og bedre.

Anonymkode: e8bd6...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen tips, men jeg vet hvordan du har det😅 Når jeg ble truffet av forelskelsen ble jeg helt idiot, klarte ikke å tenke på noe annet, var klistret til telefonen, alt handler om han. Jeg holdt på med bacheloren i den verste perioden, det var helt håpløst og jeg var ganske bekymret der jeg satt hjemme og skulle skrive og alt jeg klarte å tenke på vår han. Han hadde det på samme måte, man blir litt "dum" når man faller for noen slik vi gjorde. Vi var voksne også, i 30årene. Heldigvis gikk det seg til, og man landet litt. 

Anonymkode: 3ea5a...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres verken normalt eller sunt ut. Høres ut som en besettelse? 

Mulig du heller skremmer vekk fyren enn å bli kjæreste hvis du er så opptatt av han.. 

Anonymkode: 183e1...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Håper så inderlig jeg klarer å bli kjæreste med ham.....

Anonymkode: e8bd6...40c

Du er på helt feil spor, dersom du ønsker at det skal skje. Ingen ønsker å bli sammen med noen som blir arbeidsufør av forelskelse. Sjansene dine øker i takt med hvor god kontroll du har på deg selv. 

Anonymkode: 0c2a5...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir motsatt, jeg. Får så mye energi av å være forelsket, blir mer effektiv, mer fokusert på det jeg gjør, får gjort mye mer.

 

Anonymkode: 7c560...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir motsatt, jeg. Får så mye energi av å være forelsket, blir mer effektiv, mer fokusert på det jeg gjør, får gjort mye mer.

 

Anonymkode: 7c560...74d

Jeg også. Men bare første dagene. Deretter daler det. Klarer bare å fokusere på forelskelsen. Så får psykiske problemer. Ofte nedstemt. 

Anonymkode: 361cd...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også. Men bare første dagene. Deretter daler det. Klarer bare å fokusere på forelskelsen. Så får psykiske problemer. Ofte nedstemt. 

Anonymkode: 361cd...e17

Kan det være at det da trigger andre følelser hos deg? Gamle dårlige erfaringer eller sånn?

Anonymkode: 7c560...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her. Dere som tror han blir skremt: han aner ingenting om hvordan jeg har det - jeg er veldig god på å skjule følelser. 

Anonymkode: e8bd6...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. Dere som tror han blir skremt: han aner ingenting om hvordan jeg har det - jeg er veldig god på å skjule følelser. 

Anonymkode: e8bd6...40c

Det sies at det er like vanskelig å skjule en forelskelse som det er å skjule en forkjølelse. Tror ingenting på at dette er noe han ikke vet, om han er bare så vidt normalt oppegående. 

Anonymkode: 0c2a5...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det sies at det er like vanskelig å skjule en forelskelse som det er å skjule en forkjølelse. Tror ingenting på at dette er noe han ikke vet, om han er bare så vidt normalt oppegående. 

Anonymkode: 0c2a5...7d1

Hva faen? Så man lukter forelskelse ? Så jeg kan tenke at han var forelsket. Jeg klarte ikke vurdere selv. Spurte på forum men damer er alltid bare der «han vil bok bare ha sex».

Men jeg kan jo se etterpå at hab likte meg. Men jeg valgte å tenke at han nok ikke gjorde det. Men så ønsket jeg at det var slik og.... 

Jeg ser ihvertfal ikke når noen er forelsket i meg

Anonymkode: 361cd...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. Dere som tror han blir skremt: han aner ingenting om hvordan jeg har det - jeg er veldig god på å skjule følelser. 

Anonymkode: e8bd6...40c

Det er godt mulig men på et eller annet vis vil det faktum at du er besatt av han komme frem og da stikker han raskt. 
Å ikke få gjort noe på jobb handler jo også om at du har dårlig arbeidsmoral. 

Anonymkode: ec959...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oppdatering: nå er vi sammen 🥰

Hilsen TS

Anonymkode: e8bd6...40c

Så koselig :) Ta vare på hverandre og nyt tilværelsen :)

Anonymkode: 7c560...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skaff deg ein psykolog. 

Anonymkode: 151ef...07e

Hvorfor? Nå trenger jeg jo ikke det lenger.

Anonymkode: e8bd6...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...