Gå til innhold

17mai kaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage Browies til 17 mai, barnet ønsket seg det + mamma skal lage bløtkake og hjemmelaget is.

Jeg tenker på enten salt karmell, Jordbærkrem, melkesjokoladekrem eller kindereggkrem på brownies, hva tenker dere er best ?

Jeg har smakt alt og liker alt, og virker som de fleste synes alle er veldig godt, gikk masse av salt karmell og kindereggkrem når jeg hadde det på juleavsluttingen :)

Anonymkode: f5214...713

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ordentlig brownie har ikke krem i mitt hode...

Skrevet

Jeg ville heller ikke hatt krem på brownies, men det er godt å servere den sammen men f.eks sorbet

Anonymkode: e0e42...4f1

Skrevet

17.mai

Anonymkode: 8ad6b...f48

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

17.mai

Skal du belære, så må du skrive korrekt selv! 17. mai. Mellomrom mellom . og mai! 

Anonymkode: 100f2...264

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

17.mai

Flaut! Ikke ta på deg å rett andre før du kan det selv 🧐

Anonymkode: 8be1a...21b

Skrevet

Eg synes det er godt med friske bær til slike søte kaker.  Eg pleier å ta frosne bringebær i foodprosessor med litt melis, og ha i fløyte til det vert rett softis konsistens. Serverast umiddelbart.  Enkelt og godt. 

Skrevet
4 minutter siden, soleia skrev:

Eg synes det er godt med friske bær til slike søte kaker.  Eg pleier å ta frosne bringebær i foodprosessor med litt melis, og ha i fløyte til det vert rett softis konsistens. Serverast umiddelbart.  Enkelt og godt. 

Den oppskrift tror jeg, jeg må stjele... 😊

Skrevet

Mangocoulis er også nydelig til brownies. Akkurat som bringebærene, kjør frossen/fersk mango og melis i en blender. 

Anonymkode: d915d...be7

Skrevet

Av dine alternativer hadde jeg gått for jordbærkrem. Rett og slett fordi det er mye søstsaker på nasjonaldagen, og jordbærkrem er litt friskere og ikke så tungt som alternativene.

Skrevet

takk for svar

barnet som ønsker seg en av disse 4 :) derfor spør jeg

enig at det er veldig godt uten noe ting

Anonymkode: f5214...713

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...