Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Vi skal være mest på hytta, så blir det nok en tur i en eller annet dyrepark, tusenfryd og lofoten Siden jeg har hele juli og mest sannsynlig hele August, så har vi masse ferie , ( Barnet er hjemme forløpig pga meg, Jeg må mest sannsynlig holde meg hjemme resten av året,men håper barnet kan dra på skolen til skolestart eller løpet av September i alle fall , og så blir jeg super glad hvis jeg får jobbe får, men jeg tenker heller at jeg ikke skal jobbe før 2021, og heller bli super glad hvis jeg kan jobbe før ❤️ ) Hva er dere planer? Anonymkode: f4542...fe9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Vi har fast plass på en fin campingplass. Der har vi venner (som vi kan treffe ute), badestrand, kajakker og egen båt. Vi kan kjøre med tube og knebrett bak båten. Ønsker også å besøke Utsira og se på gatekunst, og drømmer om å sykle Rallarvegen. Kanskje tar vi med campingvogna og reiser mot finere vær om det blir nødvendig. Anonymkode: 68abe...2fe
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 2 hours ago, Anonym bruker said: Vi har fast plass på en fin campingplass. Der har vi venner (som vi kan treffe ute), badestrand, kajakker og egen båt. Vi kan kjøre med tube og knebrett bak båten. Ønsker også å besøke Utsira og se på gatekunst, og drømmer om å sykle Rallarvegen. Kanskje tar vi med campingvogna og reiser mot finere vær om det blir nødvendig. Anonymkode: 68abe...2fe så herlig da er campingplassen oppe igjen? Anonymkode: f4542...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå