Gå til innhold

"Nå kan du feire bursdag med venner igjen"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

"Nå kan du feire bursdag med venner igjen" står det som overskrift i denne ukens Aftenposten junior.

Har abonnement på Aftenposten junior, fekk mail no der det Står lista opp kva som står i denne ukens avis. Men får ikkje lest kva det handler om. Den avisa kjem tidligst i morga (har allerede hentet dagens post), og vårt barn har bursdag i morga. 

Noken som veit kva dette handler om? Klarer ikkje finne noke når eg går inn på udir.no eller VG og Dagbladet osv. 

Vil gjerne vite det i dag dersom eg kan stelle i stand bursdag til barnet mitt i morga. ☺️

Anonymkode: 5bb6b...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh god. Er det så vanskelig? Du kan ha bursdag for inntil fem stk. Med avstand. Inne eller ute. 

Anonymkode: 402ee...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn kan feire barnebursdag. Er lov å feire med den gruppa de er på på skolen. Utefeiring.

Anonymkode: b93a7...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! 😀

(var ikkje meininga å irritere altså) 

Anonymkode: 5bb6b...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å sjekke FHI sine retningslinjer for hvor mange som kan være sammen da? 

Det er ikke egne regler for bursdager selv om en avis lager en slik overskrift. 

Anonymkode: 524dd...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke bare å sjekke FHI sine retningslinjer for hvor mange som kan være sammen da? 

Det er ikke egne regler for bursdager selv om en avis lager en slik overskrift. 

Anonymkode: 524dd...f3c

Jo, det er jo forsåvidt det. Du kan invitere den gruppa barnet ditt er på på skolen. Det skal/bør feires ute. Var noe i forbindelse med servering av mat også.

Anonymkode: b93a7...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oh god. Er det så vanskelig? Du kan ha bursdag for inntil fem stk. Med avstand. Inne eller ute. 

Anonymkode: 402ee...046

Ikke riktig det du sier hvis det gjelder barnebursdag.

Anonymkode: b93a7...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barn går i 6.kl. og har ingen gruppe på skolen. Men da er svaret at han kan invitere de faste kompisene han treffer uansett, og gruppa må være mindre enn 5. 

Tusen takk. 

P. S. Lurte på om det var skjedd noke nytt siden Aftenposten hadde den overskrifta.  ☺️

Anonymkode: 5bb6b...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det nye retningslinjer på gruppestørrelser på torsdag, så du kan jo avvente å se hva som kommer.

Anonymkode: f3883...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

"Nå kan du feire bursdag med venner igjen" står det som overskrift i denne ukens Aftenposten junior.

Har abonnement på Aftenposten junior, fekk mail no der det Står lista opp kva som står i denne ukens avis. Men får ikkje lest kva det handler om. Den avisa kjem tidligst i morga (har allerede hentet dagens post), og vårt barn har bursdag i morga. 

Noken som veit kva dette handler om? Klarer ikkje finne noke når eg går inn på udir.no eller VG og Dagbladet osv. 

Vil gjerne vite det i dag dersom eg kan stelle i stand bursdag til barnet mitt i morga. ☺️

Anonymkode: 5bb6b...732

Du kan lese det på nett dersom du har abonnement. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pashla skrev:

Du kan lese det på nett dersom du har abonnement. 

Prøvde å trykke meg inn på avisa digitalt. Men der låg den forrige, og de før den igjen. 

Anonymkode: 5bb6b...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit overskrift! Hvem pleier å bare innvitere 5 fra klassen liksom. Her måtte vi ha innvitert 11 barn.

Endret av Bergen_by
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Bergen_by skrev:

Teit overskrift! Hvem pleier å bare innvitere 5 fra klassen liksom. Her måtte vi ha innvitert 11 barn.

Det blir evt. bare 3 inviterte pga. bursdagsbarn og søsken er to stk. Og da må vi foreldre holde seg unna. 😀

Anonymkode: 5bb6b...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Anonym bruker said:

"Nå kan du feire bursdag med venner igjen" står det som overskrift i denne ukens Aftenposten junior.

Har abonnement på Aftenposten junior, fekk mail no der det Står lista opp kva som står i denne ukens avis. Men får ikkje lest kva det handler om. Den avisa kjem tidligst i morga (har allerede hentet dagens post), og vårt barn har bursdag i morga. 

Noken som veit kva dette handler om? Klarer ikkje finne noke når eg går inn på udir.no eller VG og Dagbladet osv. 

Vil gjerne vite det i dag dersom eg kan stelle i stand bursdag til barnet mitt i morga. ☺️

Anonymkode: 5bb6b...732

her har barnet vert i 2 bursdager i helga, begge var ute med 8 barn, de i klassen, går bra det, kan samles må men under 50 stk

Anonymkode: c94a9...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...