Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Jeg har plagdes den siste mnd.med rar pust. Litt usikker hvordan jeg skal forklare det, men jeg føler at jeg ikke får luft nok og må dra inn/puste ut ekstra innimellom(sukke tungt). Hadde det slik to uker også var jeg bra i noen få dager, nå er det tilbake.Hva i alle dager kan det være? Har testet før for astma uten at det slo ut på det. Anonymkode: 6f8fb...ae6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Jeg har av og til noe tilsvarende og jeg har kommet frem til at det kommer når jeg er stresset og generelt sliter med stramme muskler. Det hjelper å strekke brystet, så det er helt sikkert noen muskler der som har knytt seg. Kommer ofte i perioder jeg er stresset, så kan det gå flere måneder uten, før det kommer tilbake. Anonymkode: c70e0...190
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Mye pollen ute feks. Anonymkode: 1a9b6...da7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 Tusen takk for svar☺️ Ja godt mulig det er muskler, bare så rart at det plutselig er borte noen dager for så å komme tilbake. Pollen tror jeg ikke det er da vi er nedsnya her jeg bor🙈🤷🏼♀️ Anonymkode: 6f8fb...ae6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Skrevet 5. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dårlig kondisjon. Anonymkode: c3ef1...71e Hmm nei trener/går utrolig mye Anonymkode: 6f8fb...ae6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #7 Skrevet 5. mai 2020 Jeg har slik pust når jeg får låsning mellom skulderbladene og muskelspenninger mellom ribbeina..En knekk hos kiropraktor og det blir lettere å puste..Det kommer og går, noen dager er pusten helt fin før det kommer tilbake. Anonymkode: 85600...7e1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #8 Skrevet 5. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hmm nei trener/går utrolig mye Anonymkode: 6f8fb...ae6 Hva slags puls holder du når du trener? Hvor mange timer i uken? Hva er hvilepulsen din? Anonymkode: c3ef1...71e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå