Gå til innhold

Hva hadde du som mor følt hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du plutselig ikke hører fra den voksne datteren din (25) år. Hun har virket normal. Men plutselig får du ikke tak i henne. Hvor lang tid går det før du ringer politiet? IKA kvelden eller venter til neste dag? 
Og hun ikke blir å finne noe sted? 
Så blir hun funnet druknet, eller død et eller annet sted? Ingen mistenkte, men hun har hatt selvmordstanker og vært deprimert. Jeg klarer bare ikke sette meg inn i det.

Anonymkode: 59044...d6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt umulig å sette seg inn i! Man kan bare forestille seg ..

Skrevet

Hva slags spørsmål er det? Du er jo helt kørka som lager en tråd om dette! Ærlig talt, skjerp deg. 

Anonymkode: 22fb3...e94

Skrevet

Hva vil du ha ut av denne tråden? 

Anonymkode: fb10d...54a

Skrevet

Sykt!

Anonymkode: 3c212...a21

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du plutselig ikke hører fra den voksne datteren din (25) år. Hun har virket normal. Men plutselig får du ikke tak i henne. Hvor lang tid går det før du ringer politiet? IKA kvelden eller venter til neste dag? 
Og hun ikke blir å finne noe sted? 
Så blir hun funnet druknet, eller død et eller annet sted? Ingen mistenkte, men hun har hatt selvmordstanker og vært deprimert. Jeg klarer bare ikke sette meg inn i det.

Anonymkode: 59044...d6b

Altså, en person på 25 blir ikke etterlyst samme kveld som man ikke får tak i henne. Hadde du daglig kontakt med din mor da du var 25? Jeg hadde barn selv da! 

Anonymkode: 19be6...e1f

Skrevet

Det er ikke vanlig å ha jevnlig kontakt med 'barn' på 25 år. Og politiet vil heller ikke ta ut savnetmelding på en voksen etter så kort tid. Kun ved mistanke om savnet til fjells eller til havs.

Hva vil du ha ut av denne tråden? 

Anonymkode: 6f5fe...881

Skrevet

Forskjell på en vanlig 25 åring. De har sjeldent kontakt med mor hver dag. 

Men om det handler om en som har selvmordstanker og som man faktisk har kontakt med hver dag, så ville jeg jo dratt hjem til henne. Spurt venner osv. 

Anonymkode: 56b12...f6b

Skrevet

Altså, jeg er ikke rar selvom jeg har jevnlig kontakt med min mor altså. Jeg er vanlig, men snakker med mamma på tlf fire dager i uka. 

Anonymkode: 17495...943

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, jeg er ikke rar selvom jeg har jevnlig kontakt med min mor altså. Jeg er vanlig, men snakker med mamma på tlf fire dager i uka. 

Anonymkode: 17495...943

Neida, det er ingen som har sagt at du er rar?

Anonymkode: 22fb3...e94

Skrevet

Svarte deg tidlig i tråden og lurte på hva du ønsket med denne informasjonen. Fikk først en tanke om en eldre sak hvor ungdommen druknet og etterfølgene har vært katastrofale, men jeg tror ikke dette handler om det samme. Fikk en uggen følelse av hele tråden, klarer ikke legge den bort, og svarer deg derfor igjen. 

Er du "barnet" hi, som har en overbeskyttende mor? I så fall, og om mor har kommet med påstander som "jeg visste ikke hvor du var, du kunne druknet" osv, er ikke dette normalen. En på 25 er voksen og kan reise til andre siden av jordkloden uten nærmere forklaring til sine foreldre. Foreldre kan ikke, og skal ikke, true med politi for å nøre kontakt. Mulig jeg er på bærtur med disse tankene, men om så skulle være, så nei, man har ikke daglig meldeplikt overfor foreldre. Hvor ofte man snakker sammen og hva som deles kommer an på hva slags relasjon dere har. 

Anonymkode: fb10d...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...