Anonym bruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Oppdaget tilfeldigvis i går (skulle barbere nedentil) det som må være en soppinfeksjon. Så noe hvitt dere nede (bare tilfeldig, var ekstremt lite) så kjente rett og slett lenger inn, og ut fikk jeg noe som så ut som cottage cheese...Aldri hatt dette før, men regner med det er sopp. Fikk kjøpt canesten på sykehusapoteket. Men, er det vanlig at slik sopp ikke klør? For det klør ingenting, er igrunn ingen forskjell på utsiden, kun innsiden. Igrunn bare tilfeldig at jeg oppdaget det. Skal jeg smøre med kremen når det ikke klør eller er noe på utsiden? Er ikke rød heller... Eller holder det med pille i skjeden? Anonymkode: 181df...c13
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Det høres vel mer ut som utflod som har blitt liggende og «oksidert»? Ville ikke begynt å bruke midler, verken rundt eller i, med mindre du er 100% sikker på at noe er ute av balanse. Anonymkode: f2865...349
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres vel mer ut som utflod som har blitt liggende og «oksidert»? Ville ikke begynt å bruke midler, verken rundt eller i, med mindre du er 100% sikker på at noe er ute av balanse. Anonymkode: f2865...349 Oksidert? Hi, prøv med canesten stikkpille. Hvis det ikke er bedre etter et par dager går du til lege. Anonymkode: 24dcc...6a4
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oksidert? Hi, prøv med canesten stikkpille. Hvis det ikke er bedre etter et par dager går du til lege. Anonymkode: 24dcc...6a4 Usikker på hva som menes med oksidert, men det er ikke slik utflod jeg pleier å ha ihvertfall. Har kjøpt stikkpille, og skal sette den i kveld. Følger jo med krem, men i og med at det ikke svir eller klør, så er jeg usikker på om jeg skal bruke den...! HI Anonymkode: 181df...c13
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Usikker på hva som menes med oksidert, men det er ikke slik utflod jeg pleier å ha ihvertfall. Har kjøpt stikkpille, og skal sette den i kveld. Følger jo med krem, men i og med at det ikke svir eller klør, så er jeg usikker på om jeg skal bruke den...! HI Anonymkode: 181df...c13 Følg "bruksanvisningen" på pakken. Anonymkode: 24dcc...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå