Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 For et rør. Svigerfar har vært singel i mange år, så er jo hyggelig at han funnet seg noen. Men mora til min manns ex...? Nå blir jo mannens ex og mannen "stesøsken". Dette blir jo bare rart og kleint framover i bursdager og sånt. De hadde et ganske turbulent forhold og dramatisk slutt, skiltes ikke som venner, men de har ingen felles barn. Og svigerfars nye dame, min nye "svigermor" var jo min manns svigermor før... liker ikke dette, tror det fort kan bli mye tull. Noen vært borti noe liknende? Anonymkode: 20567...1b7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Ikke vært borti det, men jeg tenker det er greit å ha som intensjon at dette ikke skal være noe problem. Det trenger ikke bli et større problem enn de/dere lager ut av det. Mannen og eksen er jo tydelig helt ferdig med hverandre, så det bør ikke være et problem i seg selv. Og det å ta seg sammen og være høflig i noen få eventuelle familiesammenkomster hvert år, det bør ikke være et problem. Anonymkode: 72212...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå