Gå til innhold

venninna med baby som stikker ut om natten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestevenninna mi, Hun bor sammen med med moren sin sammen med barnet sitt. Hun legger barnet og etter barnet har sovnet så går hun ut med venner, Hun drikker ikke men biltur med de andre vennene. Hun sier siden barnet sover hele natten og mormoren til ungen er hjemme så går det fint. Føler samtidig at hun er litt uansvarlig eller er det ikke så gale som jeg tror det er? 

Anonymkode: f7930...679

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge mormor er barnevakt og hun er edru og opplagt morgenen etter ser jeg ikke noe problem.

Anonymkode: 01262...ecc

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bestevenninna mi, Hun bor sammen med med moren sin sammen med barnet sitt. Hun legger barnet og etter barnet har sovnet så går hun ut med venner, Hun drikker ikke men biltur med de andre vennene. Hun sier siden barnet sover hele natten og mormoren til ungen er hjemme så går det fint. Føler samtidig at hun er litt uansvarlig eller er det ikke så gale som jeg tror det er? 

Hva er problemet ditt? Hun overlater jo ikke babyen alene hjemme

Anonymkode: 66669...d4e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så lenge mormor er barnevakt og hun er edru og opplagt morgenen etter ser jeg ikke noe problem.

Anonymkode: 01262...ecc

Samtidig så det ikke er så gale tenker jeg samtidig for barnet sover jo så da er jo ikke det så stress for mormoren.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Samtidig så det ikke er så gale tenker jeg samtidig for barnet sover jo så da er jo ikke det så stress for mormoren.

Det er ikke ille så lenge mormoren er villig og barnet vanligvis ikke våkner og trenger moren.

Anonymkode: ca210...fad

Skrevet

Det er ikke ille så lenge mormoren er villig og barnet vanligvis ikke våkner og trenger moren.

Anonymkode: ca210...fad

Har hørt mormoren er villig men av og til så hun sier at hun må alltid passe på barnet så har venninna mi spurt om det er greit for moren sin om hun passer på barnet noen ganger når barnet sover, siden venninna mi er så vidt ute med venner og føler seg veldig isolert, så hun vil ut og  lufte seg litt

Skrevet

Ser ikke hva som er galt med det?  Jeg gjorde det samme selv når jeg bodde hjemme. Jeg brukte all min tid på barnet når han var våken,men når barnet er sovnet så er det jo ikke noe poeng at jeg sitter hjemme hver dag. Jeg trengte å være noe mer enn bare "mammaen til Per",jeg trengte å ha ett voksenliv itellegg. Så etter barnet mitt var sovnet så kunne jeg være noen timer hos en vennine,eller gå ut å spise,gå på kino å sånne ting som jeg ikke har mulighet til på dagtid når jeg er alenemamma.Når vi flyttet for oss selv meg og sønnen min så spurte jeg også med jevne mellomrom om vi kunne overnatte der så jeg kunne være med venner etter barnet var sovnet.Jeg hadde virkelig mistrives som mamma om jeg bare skulle sitte hjemme hver eneste dag etter barnet var lagt seg.

Anonymkode: c95dc...29f

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hørt mormoren er villig men av og til så hun sier at hun må alltid passe på barnet så har venninna mi spurt om det er greit for moren sin om hun passer på barnet noen ganger når barnet sover, siden venninna mi er så vidt ute med venner og føler seg veldig isolert, så hun vil ut og  lufte seg litt

Hva er problemet? 

Anonymkode: 0d401...c28

Skrevet

Helt innenfor dette vel? Finnes ikke uansvarlig. Noen har behov for å omgås venner mer enn andre og så lenge hun har en god løsning?

Anonymkode: b1c7c...3ee

Skrevet

Skjønner ikke problemet når det er en annen ansvarlig voksen hjemme. Blir jo det samme som å gå ut når far til barnet er hjemme. Regner med at mormor og barnebarn er godt vant med hverandre siden de bor sammen.

Skrevet

Hva er problemet her? Du må utdype hva som ikke er bra og hva som kan gå galt. 

Anonymkode: 73ec6...97b

Skrevet
1 minutt siden, topaz skrev:

Skjønner ikke problemet når det er en annen ansvarlig voksen hjemme. Blir jo det samme som å gå ut når far til barnet er hjemme. Regner med at mormor og barnebarn er godt vant med hverandre siden de bor sammen.

jaja er helt enig siden av andre venner har hun fått litt sånn okei svar? Siden hun sa at en annen venninne av henne får ikke gå ut uansett om barnet sover og at foreldrene hennes synes hun var virkelig uansvarlig som ville litt ut når ungen sov. Det er derfor venninna mi fikk litt sånne svar  av andre venner.

Skrevet

Er ikke noe problem det vel??? Her stikker jeg eller mannen ut en tur når unga har sovna..

Det er lov å gjøre ting for seg selv...Selv når man har barn :)

Anonymkode: 13dbf...ade

Skrevet

Baby som stikker ut om natten 😎 Jajamen!

Anonymkode: bf802...a77

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Baby som stikker ut om natten 😎 Jajamen!

Anonymkode: bf802...a77

Den lurte jeg også på. Så for meg en baby som hadde lært å åpne dører, og forvillet seg ut om natten. 

Anonymkode: 0e3c0...e94

Skrevet

Det avhenger av om mormor er klar over at hun er ansvarlig for barnet, eller ei. 

Anonymkode: d8b23...d6b

Skrevet

Jeg tenker...

Blir det gjort en avtale hver gang om at mormor skal passe barnet på natten? Hva mener i så fall mormor om dette?

Barnets alder spiller også inn.

Og i disse tider skal man uansett ikke kjøre rundt med en gjeng venner for så å risikere å dra med seg smitte hjem igjen til besteforeldre og ikke minst et lite barn. Er det snakk om en baby så har jo denne høyere risiko for å bli alvorligere syk av korona enn litt større barn også.

I tillegg, hvis hun stadig reker ute på nettene svekker mor eget immunforsvar og vil være mindre opplagt til å ta seg av barnet på dagen.

Hvor gammel er mor og baby?

Jeg synes ikke det er ok.

Anonymkode: 4746c...f04

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker...

Blir det gjort en avtale hver gang om at mormor skal passe barnet på natten? Hva mener i så fall mormor om dette?

Barnets alder spiller også inn.

Og i disse tider skal man uansett ikke kjøre rundt med en gjeng venner for så å risikere å dra med seg smitte hjem igjen til besteforeldre og ikke minst et lite barn. Er det snakk om en baby så har jo denne høyere risiko for å bli alvorligere syk av korona enn litt større barn også.

I tillegg, hvis hun stadig reker ute på nettene svekker mor eget immunforsvar og vil være mindre opplagt til å ta seg av barnet på dagen.

Hvor gammel er mor og baby?

Jeg synes ikke det er ok.

Mor er 22 og babyen er 2 år. De har litt avtaler inni mellom men hun er ganske forsiktig med hvem hun henger med for tiden.

Skrevet

Mor er 22 og babyen er 2 år. De har litt avtaler inni mellom men hun er ganske forsiktig med hvem hun henger med for tiden.

En 2 åring er ingen baby.

Anonymkode: 6d411...8ae

Skrevet

En 2 åring er da ikke baby! Etter 12 månder er ikke barnet baby lenger!

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det betyr at hun avtaler med mormor noen av gangene hun selv stikker ut, men ikke andre, da er det veldig bekymringsfullt.

Hjelper ikke å være "veldig forsiktig" når hun henger med folk i timesvis i samme bil.

Skrevet

Barn bør ikke få barn.

Anonymkode: 3dfa0...90e

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barn bør ikke få barn.

Anonymkode: 3dfa0...90e

Mor er 22 altså ikke barn!

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En 2 åring er ikke lenger en baby!! Hun er en småbarnsmor. Ikke en nybakt mor i permisjon.

Anonymkode: e7f3a...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...