Gå til innhold

Kompis og knulling..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en veldig god kompis, jeg er venn med kompisene hans og men de er ikke mine slags typer da, gutter som jeg ville ha hatt sex med. Bestekompisen min sier hvor mye de er «kåte» på meg, Jeg er jo glad i disse guttene da! men jeg er ikke interessert i å ha sex med de.. Det er en kompis til i gjengen, Han er jo litt mer min type. Vi har jo nesten hatt sex, har sugd han men han vil bare bli sugd av meg! noe som imiterer  meg sykt siden jeg ikke får noe nytelse av det.. Og han og sier hvor mye disse 2 kompisene mine er kåte på meg.. 

Liker dere og bare suge en gutt uten og få noe tilbake?

Anonymkode: e7813...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en veldig god kompis, jeg er venn med kompisene hans og men de er ikke mine slags typer da, gutter som jeg ville ha hatt sex med. Bestekompisen min sier hvor mye de er «kåte» på meg, Jeg er jo glad i disse guttene da! men jeg er ikke interessert i å ha sex med de.. Det er en kompis til i gjengen, Han er jo litt mer min type. Vi har jo nesten hatt sex, har sugd han men han vil bare bli sugd av meg! noe som imiterer  meg sykt siden jeg ikke får noe nytelse av det.. Og han og sier hvor mye disse 2 kompisene mine er kåte på meg.. 

Anbefaler å heller gå inn på nakenprat, redtube, tube8 eller ett annet tilsvarende forum/side hvis du er ute etter noe å krydre fantasien med mens du runker. 

Anonymkode: a6a96...a30

Skrevet

Suging er sex! Så du har ikke nesten hatt sex med han;du HAR hatt sex med han!

Anonymkode: 297a2...226

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler å heller gå inn på nakenprat, redtube, tube8 eller ett annet tilsvarende forum/side hvis du er ute etter noe å krydre fantasien med mens du runker. 

Enig.

Her inne er det, i tillegg, for det meste voksne kvinner og de fleste voksne kvinner liker menn, ikke gutter. 

Anonymkode: 5cccd...5a6

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker å suge pikk. Jeg nyter det og føler meg ganske powerful når jeg ser hvor mye mannen nyter det jeg gjør med han og de tingene han sier og måten pusten går når det jeg gjør er ekstra deilig. Den lengselen de har etter blowjoben, når de skriver at de fortsatt tenker på den gangen og fantaserer om det er ekstra tennende. Da vet du at du har gitt en god og deilig blowjob! 

Anonymkode: 16ec1...d0a

Skrevet

Jeg håper barnevernet allerede har hendene i din sak? Du er enten tretten år eller tilbakestående.

Anonymkode: 15aae...52f

Skrevet

Er du prostituert? Hvis ikke, kutter du kontakten med disse guttene. Æsj!

Anonymkode: 23b62...23c

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du prostituert? Hvis ikke, kutter du kontakten med disse guttene. Æsj!

Anonymkode: 23b62...23c

nei men av og til for jeg følelsen av det siden han mener hvor kåte disse 2 kompisene er på meg..

Skrevet

Hvor gammel er du, HI?

Anonymkode: 8513a...789

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er du, HI?

23 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

23 

Har du en diagnose?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du en diagnose?

Nei? hva har det med tråden og gjøre😂

Skrevet

Slutt å snakk om sex med kompisen din, slutt å sug folk som ikke vil ha deg og slutt å tro at de vil ha sex med deg fordi de liker deg. 

Du må få bedre selvtillit og ikke tro at sex får gutter til å like deg. Ikke la deg bruke. 

Anonymkode: aff25...417

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei? hva har det med tråden og gjøre😂

Fordi at du virker veldig umoden, og de fleste i den alderen greier å skille rett og galt! Jeg trodde dette dreide seg om ei ung jente, som ble grovt utnyttet, ikke et voksent menneske. Både innhold og skrivemåte fikk meg til å tro det.

Skrevet

Gjett om de snakker om deg. Sannsynligvis absolutt ikke på en hyggelig måte. 

Anonymkode: de0a5...f05

Skrevet

Det er aldri et godt tegn når kompiser legger ut om at "andre er kåte på deg". Det betyr at de ser på deg som et lett bytte for sex. Hold deg unna han du har hatt sex med, han er kun ute etter å få sine behov dekket.

Og gjør det helt tydelig for resten av disse guttene at du ikke er interessert i å høre om hvem som er kåt på deg. 

Anonymkode: 74406...08b

Skrevet

Jeg har alltid vært venner med flest gutter og ser ikke altfor dårlig ut. Men mine kompiser har da respekt nok for meg til å ikke si sånne ting til meg. Hva de snakker om seg i mellom, driter jeg i. 

Hadde de begynt å snakke om hvor kåte de var på meg, hadde den vennegjengen krympet raskt. Jeg er ikke et kjøttstykke. 

Anonymkode: 90a88...5e4

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har alltid vært venner med flest gutter og ser ikke altfor dårlig ut. Men mine kompiser har da respekt nok for meg til å ikke si sånne ting til meg. Hva de snakker om seg i mellom, driter jeg i. 

Hadde de begynt å snakke om hvor kåte de var på meg, hadde den vennegjengen krympet raskt. Jeg er ikke et kjøttstykke. 

Anonymkode: 90a88...5e4

Har selv mest kamerater, har i tillegg de siste 21 årene jobbet i ett mannsdominert yrke og jeg skremmer ikke fanden på flatmark for å si det enkelt ift utseende.  

Men, har aldri opplevd å bli behandlet så respektløst som det hi skisserer. Den eneste gangen jeg hørte den type snakk blant kolleger eller kamerater var når jeg jobbet på en av de nordligste militærstasjonene og ett par av de lokale jentene gikk på rundgang blant soldaten. 

Så her er jeg enig med anon ...5e4. Jeg hadde aldri akseptert og jeg er definitivt ikke noe kjøttstykke. 

At de tar kontakt med deg HI og forteller hvor god du er til å suge, så får du huske at du skal være rimelig dårlig for at du skal bli kjedeligere en å ta en runk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...