Gå til innhold

Gran Canaria i sommer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen er invitert med kompisen til Gran Canaria i sommer. Dette er bestemt for lengst. Nå er det evig masing her for de skal reise uansett og han er møkkasur for vi sier nei. Foreldrene til kompisen ser ikke problemet. Vi har avlyst vår ferie til utlandet og skal på hytte her hjemme istede. Er virkelig alt åpnet så opp igjen nå at folk reiser til syden i sommer?

Anonymkode: 911c4...254

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på det. 

Anonymkode: 2fafd...9a5

Skrevet

Nei

Anonymkode: 6b2cc...d69

Skrevet

Det vil ikke være noen som flyr til Gran Canaria i sommer. I tillegg er det ikke sikkert hoteller er åpent ennå. Og man må jo sitte to uker i karantene ved ankomst...

Anonymkode: 7127e...6dc

Skrevet

Det kommer til å bli kansellert uansett, så det er ingen vits å ta diskusjonen. Bare si dere må tenke på det og "vi får se", så vil tiden løse problemet selv.

Anonymkode: a4b1c...b75

Skrevet

Lokale myndigheter på Gran Canaria har gått ut og sagt at de ikke ser for seg å motta turister fra utenfor Spania rundt oktober. Så dette tror jeg du kan ta helt med ro

Anonymkode: edfdc...7c1

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vil ikke være noen som flyr til Gran Canaria i sommer. I tillegg er det ikke sikkert hoteller er åpent ennå. Og man må jo sitte to uker i karantene ved ankomst...

Anonymkode: 7127e...6dc

De eier hus der. 
HI

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De eier hus der. 
HI

Samme det, de må i karantene begge veier uansett. Ikke skjønner jeg helt hvordan de har tenkt å komme seg dit, det er jo ikke en svipptur med bil, akkurat. Blir nok ingen flyvninger til GC fra Norge før -21. 

Anonymkode: 8c8d3...0f3

Skrevet

Skjønner ikke at er et tema engang! Først får vi se om det finnes flyselskap som overlever de nærmeste ukene. 

Hadde sagt nei

Skrevet

Hvis han tallet på hvor mange som er døde i Spania så skifter han nok fort mening!

Anonymkode: 1246d...41f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De eier hus der. 
HI

Har venner med hus der. Myndighetene der har indikert oktober-nov-des som realistisk tid for dem til å få komme tilbake. Spiller ingen rolle om man eier hus der el ikke, så lenge du ikke har fast bopel der, og det har jo sønnen din uansett ikke.

Anonymkode: edfdc...7c1

Skrevet

Har vært skrevet om dette i media tidligere i vår, om at ingen utenlandske statsborgere får tillatelse til å reise til GC før tidligst okt-nov (som flere andre skriver over her), så det kommer ikke til å bli en praktisk problemstilling

Anonymkode: eb8cb...cc1

Skrevet

Jeg har altså sagt nei, men det er foreldrene til kompisen som ikke ser problemet for de skal reise uansett. 
HI

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har altså sagt nei, men det er foreldrene til kompisen som ikke ser problemet for de skal reise uansett. 
HI

Men hvordan? Går det i det hele tatt fly, og må man ikke i såfall ha en eller annen slags bekreftelse på at man har en gyldig grunn for å reise for å komme inn i landet?

Anonymkode: 30aa3...3a4

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI

De har vel privatfly de da

Anonymkode: 1a4dc...033

Skrevet

Jeg reiser til GC med jobben hvert år i november, og i år har vi fått beskjed om at det mest sannsynlig blir uaktuelt. 

Skrevet

Regner med han er mindreårig og dere gjør rett i å nekte ham å bli med. Han må bare være så sur og sint som han bare vil. Han vil jo tidsnok se at de ikke kommer seg avgårde de andre heller. Stå i det du hi. 

Anonymkode: 99709...813

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...