Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Har stor bil og telt. Tenker å sove litt i telt, og noe på hotell. Bor i Oslo området. 3 barn i alderen 5-13 år. Skal være på tur i 3-4 uker. Hvilken retning anbefaler dere vi kjører, og hva bør i ta en tur innom? Anonymkode: b306b...cd9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Lillehammer, Dovre, Ålesund, Molde, over Trollstigen til Valldal og ferje over til Geiranger, til Valdres, imingfjell, Telemark og hjem igjen. Kjørte den turen med mine på 10 og 13 i fjor og det var en fantastisk tur. Om dere liker natur da. Anonymkode: b09a3...ac6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Lillehammer, Dovre, Ålesund, Molde, over Trollstigen til Valldal og ferje over til Geiranger, til Valdres, imingfjell, Telemark og hjem igjen. Kjørte den turen med mine på 10 og 13 i fjor og det var en fantastisk tur. Om dere liker natur da. Anonymkode: b09a3...ac6 Tusen takk for gode forslag. Flere med forslag? Anonymkode: b306b...cd9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 Personlig ville jeg ikke tatt turen til typiske sommerperler. Dette pga hvor mange som nå kommer til å dra disse stedene. Det blir folksomt, vanskelig å finne teltplass eller hotell. Så jeg ville prøvd å dra litt andre steder. Hvor aner jeg ikke, jeg er alltidpå hytta om sommeren og det er lanen i år som alle år. Muligens blir vi hjemme mer enn vanlig om det blir for mye folk på hytta. Vi har hytte på ett sommersted og i ett turområde, det har vist vært kø av folk der i det siste og det frister ikke å dra dit enda. Min datter var nedom der endag, en helt vanlig hverdag og folk gikk i kø utenfor porten vår. Det går ofte mye folk forbi, men dette var ekstremt som hun sa. Det var ikke noe hyggelig å sitte i hagen for folk hang over gjerdet. Så om det fortsetter slik, blir det nok mer tid hjemme. Anonymkode: d7a88...c93
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 Jeg ville dratt etter været. Turen oppover mot Møre er kjempefin. Romsdalen er helt fantastisk, men absolutt best i fint vær. Hvis været er bedre på Sørlandet ville jeg reist dit. Anonymkode: d1dd0...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå