Gå til innhold

Tror du det vil vise godt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å gå fra 64 til 54 kg? 

Er ikke høy. 157 cm. 

Anonymkode: 895ae...7cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs helt på kroppsfasong og hvordan du kler deg og hvor kiloene sitter - og hvor de forsvinner 😉 

Anonymkode: 1b784...411

Skrevet

Jeg har samme høyde som deg og på meg vises det veldig godt. Hvor kiloene forsvinner er jo ulikt fra person til person og hvordan fasong du har. 
 

Selv så blir 54kg litt i grenseland, for med masse løs hud på magen så blir dette veldig løst. Jeg ser noen ganger nesten tykkere ut for den løse huden blir som valker under klær, så er nesten vanskeligere åkle seg da enn når jeg har litt flere kilo på meg. Det sitter nok mest i hodet mitt, men trives ikke like godt da. 

Anonymkode: 99e8b...5fd

Skrevet

Ja, det vil vises godt.

Anonymkode: f2842...1d9

Skrevet

På meg vises 5 kg, og jeg er mye høyere enn deg. Ja, klart det vil.

Anonymkode: 6d61e...3b5

Skrevet

Håper det. Har dessverre mye rundt magen her 😔

Anonymkode: 895ae...7cf

Skrevet

Jeg er157 høy! Gikk ned fra 58-59 til 53 og det synes veldug godt ... så fra 64-54 vil synes uansett kroppsfasong tenker jeg👍 Jeg Er jeg mellom 54-55 og trives greit med det! 
Lykke til! 

Anonymkode: bd975...351

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er157 høy! Gikk ned fra 58-59 til 53 og det synes veldug godt ... så fra 64-54 vil synes uansett kroppsfasong tenker jeg👍 Jeg Er jeg mellom 54-55 og trives greit med det! 
Lykke til! 

Anonymkode: bd975...351

Så kjekt å høre. Der jeg og vil ligge. 

Tusen takk for det 😊

Anonymkode: 895ae...7cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...