Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Bare helt i «sjokk». Sett 3 episoder og alle har sex med hverandre, ingen filter eller hemninger. Hvilke type mennesker er det som er med på dette og oppfører seg sånn? Stakkars foreldre, familie hjemme... Anonymkode: c4778...f11
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Masse alkohol, nakenhet, kroppskontakt og god kjemi. Oppskriften på å bli kåte. Jeg syns ikke det er noe galt i det. De er vanlige unge mennesker. Folk holder på sånn off screen også. Det er ingenting galt i å ville ha sex eller ha sex med den man vil. Det jeg ikke liker er tv produksjoner som utnytter mennesker slik og ikke setter grenser. Noen folk tåler ikke så mye alkohol eller kjenner sine begrensninger. Da burde tv produksjonen gripe inn. Anonymkode: 1e7ab...0d9
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare helt i «sjokk». Sett 3 episoder og alle har sex med hverandre, ingen filter eller hemninger. Hvilke type mennesker er det som er med på dette og oppfører seg sånn? Stakkars foreldre, familie hjemme... Anonymkode: c4778...f11 Dessuten. Kjenner jeg en av de som var med der og har gått på skole med han. Han er LANGT unna såå energisk, gal og hyper som han fremstår på ex on the beach. Han er en asshole, det kan jeg si. Jeg syns det er utrolig ekkelt av folk og ta det som en free pass å direkte snakke dritt om et annet menneske, en fremmed som om man vet noe som helst om personen. Som f.eks «stakkars foreldre. Stakkars familie» hva vet du om foreldrene lever? Hva vet du om personen overhodet har en familie hjemme? Hva vet du om livet de har levd og hvorfor de tar de valgene de tar? En ting er å si sin mening om valget med å melde seg på eller noe spesifikt de gjør der inne, men hold deg for god til å snakke dritt om mennesker du kun kjenner basert på fasaden de viser på tv. Anonymkode: 1e7ab...0d9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Dessuten. Kjenner jeg en av de som var med der og har gått på skole med han. Han er LANGT unna såå energisk, gal og hyper som han fremstår på ex on the beach. Han er en asshole, det kan jeg si. Jeg syns det er utrolig ekkelt av folk og ta det som en free pass å direkte snakke dritt om et annet menneske, en fremmed som om man vet noe som helst om personen. Som f.eks «stakkars foreldre. Stakkars familie» hva vet du om foreldrene lever? Hva vet du om personen overhodet har en familie hjemme? Hva vet du om livet de har levd og hvorfor de tar de valgene de tar? En ting er å si sin mening om valget med å melde seg på eller noe spesifikt de gjør der inne, men hold deg for god til å snakke dritt om mennesker du kun kjenner basert på fasaden de viser på tv. Anonymkode: 1e7ab...0d9 Jøss..., tok det en time å hisse seg opp? Hva driver du med egentlig? Anonymkode: b5a3b...abe
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 23 hours ago, Anonym bruker said: Bare helt i «sjokk». Sett 3 episoder og alle har sex med hverandre, ingen filter eller hemninger. Hvilke type mennesker er det som er med på dette og oppfører seg sånn? Stakkars foreldre, familie hjemme... Anonymkode: c4778...f11 orker ikke og se det, synes det bare er tull Anonymkode: a2fb2...c05
TinaK 1990 Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Dessuten. Kjenner jeg en av de som var med der og har gått på skole med han. Han er LANGT unna såå energisk, gal og hyper som han fremstår på ex on the beach. Han er en asshole, det kan jeg si. Jeg syns det er utrolig ekkelt av folk og ta det som en free pass å direkte snakke dritt om et annet menneske, en fremmed som om man vet noe som helst om personen. Som f.eks «stakkars foreldre. Stakkars familie» hva vet du om foreldrene lever? Hva vet du om personen overhodet har en familie hjemme? Hva vet du om livet de har levd og hvorfor de tar de valgene de tar? En ting er å si sin mening om valget med å melde seg på eller noe spesifikt de gjør der inne, men hold deg for god til å snakke dritt om mennesker du kun kjenner basert på fasaden de viser på tv. Anonymkode: 1e7ab...0d9 Normalt å ha sex. Men bytte partner flere ganger i uka og på TV? Hadde du vært fornøyd hadde dine barn deltatt på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå