Gå til innhold

Jeg er 39, har null rynker eller fine linjer, men jeg har kviser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere valgt, en eldet hud med fine linjer og rynker eller en helt glatt hud som har litt kviser?

Anonymkode: 94dc2...6d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linjer 

Anonymkode: 21ece...c60

Skrevet

Fine linjer er å foretrekke. 

Skrevet

Linjer, uten tvil.

Anonymkode: 11677...68e

Skrevet

Jeg er like gammel som deg og har både rynker og kviser 😂

Anonymkode: 04340...901

Skrevet

Litt kviser:) er selv 40 og har ingen rynket. Men inn i mellom en og annen kvise. Helt greit )

Anonymkode: 8431d...7cd

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt kviser:) er selv 40 og har ingen rynket. Men inn i mellom en og annen kvise. Helt greit )

Anonymkode: 8431d...7cd

Samme her, og velger heller det fremfor rynker. Renser huden godt og passer på å spise sunt. Da slipper jeg og masse kviser. 

Anonymkode: be9db...2f8

Skrevet

Samme det, bare jeg ikke får sånne segne bulldog kjaker og slapp hud. 

Anonymkode: d5fcf...33b

Skrevet

HI her

Jeg er jo ikke akkurat noe kvisetryne. Men har som regel alltid en på haka. Det er hormonelt.

Må ofte fortsatt vise leg på polet.

Anonymkode: 94dc2...6d0

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme her, og velger heller det fremfor rynker. Renser huden godt og passer på å spise sunt. Da slipper jeg og masse kviser. 

Anonymkode: be9db...2f8

Du er heldig med huden, derfor har du ikke kviser. Det er ikke sånn at folk med kviser ikke renser og er usunne

Anonymkode: 519f9...ee9

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er heldig med huden, derfor har du ikke kviser. Det er ikke sånn at folk med kviser ikke renser og er usunne

Helt enig. Jeg spiser langt sunnere enn snittet og har gjort det i mange, mange år. Likevel har jeg kviser, da pga. et annet medisinsk problem. Kosthold har kun minimal virkning på min hud, samme med hudpleie. Eneste som hjelper litt er å få tilført nok fuktighet og å peele jevnlig, men det holder det bare litt i sjakk. Kviser har jeg, men ingen rynker, 50 år.

Anonymkode: 2ee57...140

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kviser handler oftest om hormoner og hormonhermere, så det stemmer i stor grad.

Likevel, hudpleie utgjør enorm forskjell hvis man først er plaget med kviser. Å rense og tilføre fukt kan gjøre mye. 

Det er tross alt snakk om at huden reproduserer så mye at man ikke klarer å kvitte seg raskt nok med gammel hud, og da samler betennelsene seg under. Behandling av akne, utover hormonell behandling, består i stor grad av å få den gamle huden vekk. Det er derfor man bruker fruktsyrer. 

Anonymkode: 1a4dc...fcc

Skrevet

Jeg har kviser, 38 år. Små kviser som ikke etterlater seg arr er å foretrekke fremfor rynker, men akne vulgaris er aldri å foretrekke. 
Hos meg påvirkes det til en viss grad av kostholdet. Får alltid en kvise eller to ved eggløsning og menstruasjon. Før jeg kuttet ut melkeprodukter og mat med mye fett, fikk jeg store byller som ga meg arr. Det er ikke mye gøy. Heldigvis er det flere gode kremer å få på resept som har bleket det litt over tid. 

Anonymkode: fa507...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...