Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Hva er liksom «best?? Anonymkode: e9ad1...e3a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Det kommer helt an på hva du liker, jeg personlig foretrekker entrecôte Anonymkode: 350a3...86e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Bedre smak, kjipere konsistens. Anonymkode: 600b9...ff7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 Jeg liker best Indrefilet, etter der kommer ytrefilet, mannen liker entrecôte bedre enn ytrefilet så vi pleier å kjøpe en av hver. Anonymkode: 5d95d...a3e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #7 Skrevet 2. mai 2020 Er en smakssak synes jeg. Selv om ytrefilet vel regnes som et "finere" stykke kjøtt enn entrecote. Jeg foretrekker entrecote. Liker at der er litt fettrender i kjøttet. Blir litt saftigere. Elsker entrecote. Av samme grunn foretrekker jeg nakkekoteletter fremfor vanlige svinekoteletter. Anonymkode: f5168...577
CherryC Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er en smakssak synes jeg. Selv om ytrefilet vel regnes som et "finere" stykke kjøtt enn entrecote. Jeg foretrekker entrecote. Liker at der er litt fettrender i kjøttet. Blir litt saftigere. Elsker entrecote. Av samme grunn foretrekker jeg nakkekoteletter fremfor vanlige svinekoteletter. Anonymkode: f5168...577 Enig. Liker best entrecôte, liker minst indrefilet. Mørt og godt , men smaker lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå