Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Jeg er en dame på 39 år som har to barn på 6 og 8 år. Jeg er gift med en herlig mann som jeg er veldig forelsket i. Alt er helt topp. Men i natt dreit jeg meg ut. En venninne av meg inviterte noen stykker på besøk, der vi drakk vin og koste oss. Når det begynte å bli sent reiste de andre hjem. Det var bare meg igjen. Vi bestemte oss for å dele en flaske vin til. Da venninnen min satt å pratet, fikk jeg plutselig for meg at jeg skulle kysse henne. Først reagerte hun ved å se rart på meg, men etterhvert kysset hun meg tilbake. Det endte opp med sex. Jeg har ikke pratet med henne i dag, men det er noe jeg må gjøre. Vet ikke hva jeg skal si, men jeg vil ha sex med henne igjen. Men samtidig gnager samvittigheten min så grusomt ovenfor mannen min, og barna. Jeg kan ødelegge alt. Jeg vil så gjerne fortelle ham det, men må innrømme at jeg er usikker på hvordan han vil reagere. Jeg har jo vært utro. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 39596...e11
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Det er ikke annet å vente av folk som samles sosialt i denne tida. De er jo generelt for dumme til å leve. Anonymkode: 5486e...16f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Minimum 1 meters avstand Anonymkode: 871dc...904
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke annet å vente av folk som samles sosialt i denne tida. De er jo generelt for dumme til å leve. Anonymkode: 5486e...16f Tydeligvis ikke... Anonymkode: 0c618...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå