Gå til innhold

Snopesyk, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å skal slanke meg og skal ikke spise usunt og snop. 

Akkurat nå har jeg så lyst på chips, sjokolade smågodt osv. 

Hadde jeg hatt det tror jeg at jeg hadde gjort det.,,

Høres kanskje rart ut, men holder på å klikke her nå. 

Anonymkode: da543...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puss tennene med sterk tannkrem, NU!!

Funke ihvertfall for meg😅

Anonymkode: 31c96...c77

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Puss tennene med sterk tannkrem, NU!!

Funke ihvertfall for meg😅

Anonymkode: 31c96...c77

Takk for tips. Skal prøve det 😊

Skrevet

Eller bare dra på butikken å kjøp masse sjokolade,smågodt og chips. Du fortjener det.

Anonymkode: 01a2b...520

Skrevet

Ta deg en rask gåtur eller en god runde sit-ups eller lignende. Da føler jeg at det blir enda litt mer bortkastet å kaste innpå masse drittmat. Og drikk nok vann, det hjelper på det generelle søtsuget. Lag deg et knekkebrød med masse pålegg og grønnsaker. Mager trøst kanskje, men titusenganger bedre😊

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Holder på å skal slanke meg og skal ikke spise usunt og snop. 

Akkurat nå har jeg så lyst på chips, sjokolade smågodt osv. 

Hadde jeg hatt det tror jeg at jeg hadde gjort det.,,

Høres kanskje rart ut, men holder på å klikke her nå. 

Tygg tyggis eller begynne å vape 

Anonymkode: 371b8...af5

Skrevet

Jeg tar et stort glass sukkerfri saft med en gang søtsuget kommer, hjelper masse😊 har sikkert 8 forskjellige smaker 😅

Anonymkode: 1e7bd...bf5

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tar et stort glass sukkerfri saft med en gang søtsuget kommer, hjelper masse😊 har sikkert 8 forskjellige smaker 😅

Anonymkode: 1e7bd...bf5

Samme her 😊 for tiden går det mye Zeroh mango & lemon. 

Anonymkode: 5e9bd...fb1

Skrevet

Gode alternativer er kjekt å ha i hus før snopesyken tar så over at du raider en nattåpen bensinstasjon for alt med karbohydrater. Sukkerfri gele, Snack a jacks, bær, hjemmelaget saftis av sukkerfri saft osv. 

Skrevet

Takker for tips! 

I dag blir det snacks. Blir tomat, agurk og paprika. Må ha noe. 

Skrevet

Du skal finne en måte å leve resten av livet. Nytter ikke med ekstrem diett hvis du skal tilbake til den gamle.

Kjøp deg snop om du vil.

men det beste er egentlig å prøve å lære seg å ikke like det. Spise masse, så du blir dårlig. Så kan du skrive opp hvordan du føler deg. Dette bruker du som en påminnelse.

Jeg driver å slutter med snus. På og av i 10 år nå. Nå kjøper jeg aldri snop og masse annen mat som man «sløser» på da. Går heller ikke på bar eller kjøper alkohol.

Spise hvitløk. Ja..skulle tro det øker søtsuget. Men jeg spiste en på trass en gang fordi det var så lite fristende. En rå fedd. Søtsuget forsvant. Spise ingefær. Og løp en tur. Løping tar vekk sultfølelse og søtsug.

Anonymkode: aa948...78c

Skrevet

Ja, på sikt skal jeg spise litt snop og chips. Men tenker å være flink å ikke gjøre det noen uker nå for å komme i gang og få litt resultater. Er ikke på hard slankekur. Spiser vanlig mat, men mindre og prøver å droppe snop osv + litt aktivitet. 

Skrevet

Sukkerfri drikke er for meg en enda større trigger til søtsug 🙈

Eplebiter har jeg funnet ut at funker bra her. Og agurkbitene/paprika/tomat. Evt litt youghurt naturell med frosne bringebær og litt sukrin 😊 (og om du skal unne deg noe ekstra noen oppkuttede biter med mørk sjokolade på toppen) 

Jeg synes også det funker med isbiter evt frosne bær å suge på (jepp, merkelig dille). Men det handler vel mer om å ha noe å putte i munn.

Det verste for meg var lakrisen, men der finnes det jo mange alternativ (IFA sukkerfri etc). 

Også bør du vel kunne unne deg litt popcorn med salt på en lørdagskveld 😉

(og kjøper du sukkerfritt smågodt så funker det også ganske bra på vekta, ved at du får voldsom magesjau - det er bare så innmari vondt i tillegg og ikke særlig sunt😝)

Anonymkode: e981c...a26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...