Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #26 Skrevet 7. mai 2020 Olivia er vakkert 🌸 Anonymkode: 7f407...991
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #27 Skrevet 7. mai 2020 På 2.5.2020 den 9.50, Anonym bruker skrev: Synes Olivia passer best til jenter med mørkere hår og brune og grønne øyne. Så dermed blir mitt råd å velge Olivia hvis hun har det, og Vilde dersom hun er lys og blåøyd. Anonymkode: a1120...a80 Fordi man må se ut som en oliven for å hete Olivia? 🙄 Anonymkode: 7a9aa...c19
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #28 Skrevet 7. mai 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi man må se ut som en oliven for å hete Olivia? 🙄 Anonymkode: 7a9aa...c19 Ikke som en oliven, men ha farger i oliven. Hvis hun er født om høsten ville jeg unngått Vårin, og hvis hun nokså sikkert blir 1.80 så ville jeg unngått Veslemøy. Men akkurat i dette tilfellet var det i grunn mer ment som en grei måte å ta en avgjørelse. Anonymkode: a1120...a80
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2020 #29 Skrevet 8. mai 2020 På 2.5.2020 den 0.23, Anonym bruker skrev: Hei 🙂 Skal få mitt første barn, ho blir mest sannsynlig enebarn så får ikke brukt navn jeg ikke får brukt nå, hvis dere skjønner. Det står mellom Olivia og Vilde. Hva hadde dere valgt? Anonymkode: 86d74...492 Folk er veldig forskjellige, som du kanskje ser i kommentarfeltet også. Hvorfor be andre velge navnet på DITT barn? Du må jo velge det du syns er fint og passer. Du kan skrive begge navn på lapper og trekke opp en. Kjenner du skuffelse over navnet du får så vet du at du vil bruke det andre navnet. Eventuelt vent til barnet er født. Ofte «forteller» babyer selv sitt eget navn. Jeg likte virkelig ikke det ene navnet til gutten min frem til han ble født så kunne man faktisk se at det navnet passet som en prikk på han. Anonymkode: 15f68...cc9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2020 #30 Skrevet 8. mai 2020 Har dere bestemt dere, HI? Anonymkode: 1a1c2...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå