Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Har du vært plaget med dette? I så fall, hva var årsaken, hvordan artet det seg og ble du kvitt det? Jeg hva det kan komme av og de ulike årsakene og så videre, jeg vil allikevel høre fra dere som har egen erfaring. Anonymkode: 97321...fee
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Jeg har vært plaget med det, men da var det hormonelt. Var klissvåt hver natt ca 5-7 dager på rad i måneden. Fant ut at det skjedde på samme tid hver måned, før mensen kom. Var slik et par år, nå har det plutselig forsvunnet igjen. Anonymkode: 1f333...c3f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært plaget med det, men da var det hormonelt. Var klissvåt hver natt ca 5-7 dager på rad i måneden. Fant ut at det skjedde på samme tid hver måned, før mensen kom. Var slik et par år, nå har det plutselig forsvunnet igjen. Anonymkode: 1f333...c3f Tusen takk for svar Anonymkode: 97321...fee
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Da jeg fikk leddgikt. Svettet over hele kroppen. Jeg syntes særlig det var rart at jeg også svettet på lårene mine. Der har jeg sjelden svettet før. Dette skjede hver natt inntil jeg begynte på prednisolon og deretter cellegift. Anonymkode: 8d925...0b0
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Overgangsalder, holdt på et års tid. Veldig slitsomt og plagsomt. Jeg var 42 år. Vet om en mann som fikk det, og der var det kreft. Så man bør gå til lege for å sjekke. Anonymkode: 6f60a...d83
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 Kan være et symptom på kreft, ja. Anonymkode: 2711f...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå