Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Er 35 år og har ikkje brukt Noko særlig med sminke, kun maskara. Føler at jeg treng å bruke noe, har poser under øynene og føler meg ustelt. Hva bør jeg bruke? Og i forhold til brunkrem osv,blir vel ikke brun av det sånn i forhold til sommersesongen. Anonymkode: b94d2...6cc
tante grusom master of law Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Jeg ville gått til et parfymeri og fått tips der, ut fra dine behov. Men jeg anbefaler concealer fra clarins som ikke forsterker fine linjer. Og foundation fra bare minerals. Jeg får veldig fin hud av disse produktene.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 1 minutt siden, tante grusom master of law skrev: Jeg ville gått til et parfymeri og fått tips der, ut fra dine behov. Men jeg anbefaler concealer fra clarins som ikke forsterker fine linjer. Og foundation fra bare minerals. Jeg får veldig fin hud av disse produktene.hva Hva er concealer og foundation? Hvordan brukes de?🙈 Anonymkode: b94d2...6cc
tante grusom master of law Skrevet 1. mai 2020 #4 Skrevet 1. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva er concealer og foundation? Hvordan brukes de?🙈 Anonymkode: b94d2...6cc Concealer brukes for å skjule ringer under øynene, rødhet rundt nesten etc. Foundtation brukes over hele ansiktet for å få en plettfri hud. Hvis du kan så pass lite om sminke bør du søke lutt på nett for å lære deg, og få hjelp av hudpleier eller ansatte på parfymeri.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Skrevet 1. mai 2020 13 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Jeg ville gått til et parfymeri og fått tips der, ut fra dine behov. Men jeg anbefaler concealer fra clarins som ikke forsterker fine linjer. Og foundation fra bare minerals. Jeg får veldig fin hud av disse produktene. Bruker du mineralpudderet fra bare minerals? Jeg bruker det og leter etter en god concealer som kan brukes sammen. Anonymkode: 22c51...770
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 Finest med foundation i pudder form eller krem? HI Anonymkode: b94d2...6cc
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Finest med foundation i pudder form eller krem? HI Anonymkode: b94d2...6cc Det kommer an på huden. Jeg ville gått for krem. Anonymkode: 941b4...29e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 Fant denne i skapet. Er det god foundation? HI Anonymkode: b94d2...6cc
tante grusom master of law Skrevet 2. mai 2020 #9 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fant denne i skapet. Er det god foundation? HI Anonymkode: b94d2...6cc Den er relativt god. Men den som heter orginal,er bedre. Er det riktig farge til deg?
tante grusom master of law Skrevet 2. mai 2020 #10 Skrevet 2. mai 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Bruker du mineralpudderet fra bare minerals? Jeg bruker det og leter etter en god concealer som kan brukes sammen. Anonymkode: 22c51...770 Yes. Clarins har en som er super. Instant concealer heter den.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #11 Skrevet 2. mai 2020 Det viktigste er å ha gode rense og smørerutiner. Jeg har vært litt slapp der tidligere og bare sminket. Har et år nå brukt produkter anbefalt av hudterapeut. Og nå har jeg utrolig bra hud. Ingen urenheter og fin glød. En CC krem med solfaktor kan jeg godt bruke over fuktighetskrem. Concealer har jeg aldri fått til, den skjuler ingenting synes jeg. Anonymkode: 7bfaf...9c1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #12 Skrevet 2. mai 2020 51 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Den er relativt god. Men den som heter orginal,er bedre. Er det riktig farge til deg? Ser heilt greit ut. Fikk den til jul av ei som har peiling på sminke. HI Anonymkode: b94d2...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå