Gå til innhold

Baby. Hvorfor forskjellig fra dag til dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikveld var jeg ikke nok. Roet seg etter 1 og en halv time hos meg. Helt utslitt. Både jeg og baby. Så kom far. Tok på seg bæretøy og baby sovnet. 

Hos meg er bæretøy uaktuelt. Hun vil ikke hos meg. 

Hvorfor endrer det seg? 

Anonymkode: 818a3...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å gi noe fasit. Vet ikke hvor gammel babyen din er eller hva du prøvde. Men om du kanskje ble litt stressa og urolig så kan jo baby merke det. Kanskje far var roligere og klar for å ta over, og at det var nok denne gangen.

Husker min baby bare ville ligge ved puppen hele tiden. Bæretøy funka bedre med far. Han lukta ikke melk. Hos meg ville han helst sutte på puppen hele tiden 😅

Da han ble litt eldre kunne han fint være grinete og sutrete med meg hele dagen. Og så fort far kom hjem var han super fornøyd 😜 

 

Anonymkode: 130c4...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er! Var så ofte jeg tenkte at NÅ er vi funnet fasiten på å få han til å sovne uten mye skriking. Men de neste dagene funket det ikke. Da var det noe annet som virket. Så frustrerende.

Anonymkode: 3b379...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å la den andre forelderen ta over når ingenting funker er et triks som fungerer overraskende ofte. Fungerer ofte her når ting har låst seg, både da de var babyer og nå som de er litt større.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...