Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Jeg gleder meg til og se : Niesene og Nevøen Venner Resten av familien Jobbe se fotballkamper gå på kino reasturantbesøk eneste jeg gjør nå er og være hjemme,mens barnet treffer besteforeldre og pappan sin, jeg traff en kompis som var her i går og i natt,men han er den første jeg treffer nå i disse tider,men trengte han Anonymkode: cea27...5bd
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gleder meg til og se : Niesene og Nevøen Venner Resten av familien Jobbe se fotballkamper gå på kino reasturantbesøk eneste jeg gjør nå er og være hjemme,mens barnet treffer besteforeldre og pappan sin, jeg traff en kompis som var her i går og i natt,men han er den første jeg treffer nå i disse tider,men trengte han Anonymkode: cea27...5bd Pulevenn?😊 Anonymkode: b1f21...35c
tante grusom master of law Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 Vi skal ha en skikkelig reunionsfest med alle vennene. Det gleder jeg meg til.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #4 Skrevet 1. mai 2020 Gå på standup show,gå på kino;gå på VilVite der vi har årskort. Dra på ferie til Sverige og Danmark,kunne gå ute uten at folk går en omvei for å ikke komme for nærmt. Ser også frem til sønnen min kan være med sine to bestevenner på fritiden. Ingen av foreldrene tør det nå dessverre. Anonymkode: 78b93...fd4
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 Gifte meg! Skal egentlig ha bryllup nå i sommer. Men det må desverre utsettes 😔 Anonymkode: b1aae...3ad
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #8 Skrevet 1. mai 2020 Være sammen med søster, niese og nevø igjen og reise utenlands Anonymkode: 229ee...4f4
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #9 Skrevet 1. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Være sammen med søster, niese og nevø igjen og reise utenlands Anonymkode: 229ee...4f4 JA og kino såklart!!! Anonymkode: 229ee...4f4
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #10 Skrevet 1. mai 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pulevenn?😊 Anonymkode: b1f21...35c Er du ti år? Anonymkode: 23810...d30
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #11 Skrevet 1. mai 2020 At vi kan besøke familien i Danmark og at fotballtreninger, kamper osv. begynner for datteren min Ellers lever vi som normalt nå med skole, jobb, venner, turer osv. Anonymkode: 861bb...9ea
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #12 Skrevet 1. mai 2020 Klemming! Aldri trodd at det var så viktig og så fint og godt! Anonymkode: 15b0f...835
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #13 Skrevet 1. mai 2020 Gleder meg mest til å treffe barnet jeg er dagmamma for igjen. ❤️ Håper ikke jeg må vente til alt er over, men det er opp til foreldrene. De har valgt å holde henne hjemme foreløpig siden far har hjemmekontor. Også kino, fornøyelsesparker, badeland og sydentur. Anonymkode: ad6be...573
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #14 Skrevet 1. mai 2020 Klemme Kunne omgås familie innendørs Kunne ha venner på middag Kunne gå på jobb de dagene det passer meg og ha hjemmekontor bare når jeg har lyst Reise Få folk unna der jeg vil gå tur. Anonymkode: 3cebf...e87
MTF Skrevet 1. mai 2020 #16 Skrevet 1. mai 2020 Jeg gleder meg til å se og klemme foreldrene mine igjen og til barna får ha skikkelige fotballtreninger og kamper igjen. Hadde aldri trodd jeg skulle savne det SÅ mye. Og som en nevner over her - brødskjæremaskinen! Er fryktelig upraktisk å fryse hele brød i stede for oppskjært har vi funnet ut😅 Har begynt å kjøpe de ferdigoppskjært nå da, men de er lagt fra så gode som de vi pleier å kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #17 Skrevet 1. mai 2020 56 minutter siden, MTF skrev: Jeg gleder meg til å se og klemme foreldrene mine igjen og til barna får ha skikkelige fotballtreninger og kamper igjen. Hadde aldri trodd jeg skulle savne det SÅ mye. Og som en nevner over her - brødskjæremaskinen! Er fryktelig upraktisk å fryse hele brød i stede for oppskjært har vi funnet ut😅 Har begynt å kjøpe de ferdigoppskjært nå da, men de er lagt fra så gode som de vi pleier å kjøpe. Du er ikke akkurat en problemløser. Jeg skjærer opp hele brødet i skiver før jeg fryser det. Anonymkode: 78b93...fd4
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #18 Skrevet 1. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Gifte meg! Skal egentlig ha bryllup nå i sommer. Men det må desverre utsettes 😔 Anonymkode: b1aae...3ad Hvorfor? Hvis alt går etter planen åpnes det for arrangement inntil 200 mennesker Anonymkode: f775f...443
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #19 Skrevet 1. mai 2020 At jentungen slutter å være så utrolig sur hele tiden fordi hun kan gå på skolen, trene og møte venner igjen. Anonymkode: 04e96...83e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #20 Skrevet 1. mai 2020 Å bare leve som normalt uten å hele tiden tenke seg om i forhold til avstand, regler og bekymring for å smitte besteforeldre. Anonymkode: cbd35...931
Hannasbananas Skrevet 1. mai 2020 #21 Skrevet 1. mai 2020 2 timer siden, Himmel og hav skrev: Klemme foreldrene mine. Samme her! ❤️
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #22 Skrevet 1. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: At vi kan besøke familien i Danmark og at fotballtreninger, kamper osv. begynner for datteren min Ellers lever vi som normalt nå med skole, jobb, venner, turer osv. Anonymkode: 861bb...9ea Dust! 🙄 Anonymkode: 90cfa...ebe
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #23 Skrevet 1. mai 2020 Kunne levere barnet mitt på skolen uten å få angst for at han skal bli smittet av corona å dø. Sjansen er nok veldig liten for at han dør av det men klarer ikke helt å tenke fornuftig likevel :S Anonymkode: 78b93...fd4
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #24 Skrevet 1. mai 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor? Hvis alt går etter planen åpnes det for arrangement inntil 200 mennesker Anonymkode: f775f...443 Fordi det er utrolig usikkert om det blir åpent for 200 personer eller ikke, det vet vi jo ikke før rundt 15 juni. Vi har også gjester som kommer fra utlandet, og de kommer ikke inn i landet nå. De vurderer også å forlenge grensekontrollen til over sommeren. Vanskelig og planlegge å gjennomføre et bryllup når alt er usikkert Anonymkode: b1aae...3ad
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #25 Skrevet 1. mai 2020 Å ha en normal arbeidsdag At ungene får en normal hverdag med skole, venner og trening For meg er ikke det sosiale så farlig at det er lite av. Jeg trives godt hjemme 😉 Anonymkode: 3cf5e...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå