Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Jeg skriver om diabetes. Jeg har en kort teoridel. Jeg henter noe fakta fra en bok i teori på noen fakta. Kan jeg senere i drøfting bruke flere argumenter fra boken og ha den som referanse selv om ikke akkurat dette argumentet fra boken er nevnt i teori? Spørsmålet er veldig dårlig formulert ser jeg🤨 Anonymkode: f60e5...bf8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Lurer du på om du i drøftingen kan bruke argumenter fra kilden/boka som du ikke allerede har redegjort for i teoridelen? Anonymkode: 69faa...03c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lurer du på om du i drøftingen kan bruke argumenter fra kilden/boka som du ikke allerede har redegjort for i teoridelen? Anonymkode: 69faa...03c Ja. La oss si jeg viser til boka i symptom for å ta et eksempel. Kan jeg da lenger ned i drøfting vise til denne boken i tanker rundt behandling? Alt man viser til i drøfting får jo ikke plass i terori. Jeg kan egentlig alt dette. Men har helt krampe i hjernen av tidspress. Leverer på mandag. Anonymkode: f60e5...bf8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #4 Skrevet 1. mai 2020 Ja, det mener jeg du kan. Men du må ha flere andre kilder med i drøftingen også. Du bør også huske på at bøker blir veldig fort utdaterte. Jeg bruker ofte vitenskapelige artikler i stedet for, oversikts artikler (mindre enn 5-10 år gamle), peer reviwed artikler etc. Anonymkode: e1b43...4de
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Skrevet 1. mai 2020 Takk. Boka er fra 2015. Har artikler og. Anonymkode: f60e5...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå