Gå til innhold

Barnefordeling, vitner og stemødre


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved hovedforhandling, hvordan ser dommeren på det med å ta opp og rote i eventuell fortid hos Stemor? Eller evt... Stefar? Hvis en har hørt noe om stemor (stefar) av noen som kjenner noen.. 

Kommer dommeren til å bry seg om hva jeg har hørt?, 

 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger hjelp. 100 tråder senere, og du investerer fortsatt all din energi på å spolere for far, besteforeldre, ditt eget barn og generelt alle i livet ditt bortsett fra deg selv. 
 

Og nei, rykter betyr ingenting

Anonymkode: ba0be...363

Skrevet

Nei. Dommeren hører ikke på rykter. Det vil bare slå tilbake på deg. 

Men dette skjønner du av deg selv?

Anonymkode: fb3aa...94f

Skrevet

Men om det er fakta i de ryktene? Og stemor da altså bekrefter at det er sant  imed en skal være ærlig i en slik vitneboks? 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Skrevet

Å prøve deg på slike skitne triks som du tenker på vil bare skade din egen sak.

Anonymkode: d3168...0f0

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men om det er fakta i de ryktene? Og stemor da altså bekrefter at det er sant  imed en skal være ærlig i en slik vitneboks? 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Stemor skal da ikke i vitneboksen? 

Du er jo helt ute å kjører, kjære deg. 

Anonymkode: fb3aa...94f

Skrevet

Ujo hun skal Det i denne saken 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Skrevet

'Stemor' til mine barn vitnet. Hennes grelle barnevernsak kom da opp og på grunn av det  kort fortalt, fikk far kun samvær med tilsyn. 

Anonymkode: 22524...00c

Skrevet

Hva gikk den ut på? 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva gikk den ut på? 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Grov omsorgssvikt og barn i fosterhjem. Ønsker ikke gå i detaljer da det ikke er min historie å fortelle til andre

Far fikk tilsyn fordi han ikke ville og ikke evnet å skjerme barna fra 'stemor' 

Anonymkode: 22524...00c

Skrevet

Hva har stemor gjort da? Og hvordan kan du vite det?

Anonymkode: fb3aa...94f

Skrevet

Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Men det betyr jo ingenting, hennes omsorgsevne kan være helt utmerket selv om hun hadde en tøff oppvekst selv.

Slike ting vil ikke slå positivt ut for deg om du drar opp altså.

Det må i tilfelle være noe ved hennes omsorgsevne i dag som tas opp, for det er relevant.

Anonymkode: f1743...1b6

Skrevet

Hun har en 5 måned gammel baby, hvordan vite om hennes omsorgsevne idag? Tiltross for psykiatribakgrunn og sikkert diagnoser.....

Anonymkode: d5bfd...ad1

Skrevet

HI, kjøp advokattjenester og slutt å spamme her med idiottråder. Slik du oppfører deg så begynner jeg å holde med far. 

Anonymkode: 207ce...221

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har en 5 måned gammel baby, hvordan vite om hennes omsorgsevne idag? Tiltross for psykiatribakgrunn og sikkert diagnoser.....

Anonymkode: d5bfd...ad1

Sikkert diagnoser?

Herlighet, se hva du skriver...

Det er ikke sånn at man automatisk har dårlig omsorgsevne selv om man gått til psykolog pga traumer, dårlig oppvekst e.l. altså.

Veldig veldig mange mennesker har gjort det, og er utmerkede foreldre. Du må rett og slett komme med noe annet, noe som tyder på at hun har dårlig omsorgsevne. At hun hadde en tøff oppvekst og gikk til psykolog pga det en gang betyr ikke at hun har dårlig omsorgsevne.

Anonymkode: f1743...1b6

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Dette er det du ‘har på’ henne? 

Å trekke frem dette vil absolutt slå tilbake på kun deg. Jeg håper at retten ser hvor ustabil du er og gir mest mulig av omsorgen til far! 

Du er ikke i stand til å gi et barn den stabiliteten det trenger. 

Anonymkode: fb3aa...94f

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har en 5 måned gammel baby, hvordan vite om hennes omsorgsevne idag? Tiltross for psykiatribakgrunn og sikkert diagnoser.....

Anonymkode: d5bfd...ad1

Du tror det vil slå negativt ut for henne, men det kan være helt omvendt.

At hun hadde en tøff barndom, men tok tak i det, fikk hjelp, bearbeidet traumene og kom sterkere utav det vil få henne til å fremstå som voksen og ansvarsfull.

At du drar det frem som noe negativt vil få deg til å se hatfull, fordomsfull og lite empatisk ut, lite voksent med andre ord.

Anonymkode: f1743...1b6

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Men det er jo ikke relevant. 

Skrevet

Jeg har vært gjennom hovedforhandling i retten. 
Sladder og fortid vektlegges overhode ikke. Ikke i det hele tatt. 
La oss si far har ligget med alle venninnenene til mor og damer i nabolaget. Det betyr ingenting.
 

Anonymkode: 82688...1de

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Og det skal du få henne til å ‘innrømme’ i vitneboksen? Hvorfor tror du at det får henne til å komme dårlig ut? Det har da virkelig ikke noe å si mtp hennes omsorgsevne. Hun har jo også en baby hun tar seg av. 

Anonymkode: fb3aa...94f

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. 

Anonymkode: d5bfd...ad1

Da er det 1-0 til far. For hun tar tak i sine problemer, det er en meget voksen ting å gjøre. 

Anonymkode: 4f178...8e0

Skrevet

Seriøst, hi, jeg blir bare mer og mer bekymret for ungen din. Våkn opp! 

Anonymkode: 20aab...986

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI, kjøp advokattjenester og slutt å spamme her med idiottråder. Slik du oppfører deg så begynner jeg å holde med far. 

Anonymkode: 207ce...221

Begynner....? Jeg har sikkert bare lest en liten andel av trådene, og bare ut fra det holder jeg med far.

Anonymkode: 6f486...20c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...