Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Ved hovedforhandling, hvordan ser dommeren på det med å ta opp og rote i eventuell fortid hos Stemor? Eller evt... Stefar? Hvis en har hørt noe om stemor (stefar) av noen som kjenner noen.. Kommer dommeren til å bry seg om hva jeg har hørt?, Anonymkode: d5bfd...ad1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Du trenger hjelp. 100 tråder senere, og du investerer fortsatt all din energi på å spolere for far, besteforeldre, ditt eget barn og generelt alle i livet ditt bortsett fra deg selv. Og nei, rykter betyr ingenting Anonymkode: ba0be...363
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 Nei. Dommeren hører ikke på rykter. Det vil bare slå tilbake på deg. Men dette skjønner du av deg selv? Anonymkode: fb3aa...94f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #4 Skrevet 1. mai 2020 Men om det er fakta i de ryktene? Og stemor da altså bekrefter at det er sant imed en skal være ærlig i en slik vitneboks? Anonymkode: d5bfd...ad1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Skrevet 1. mai 2020 Å prøve deg på slike skitne triks som du tenker på vil bare skade din egen sak. Anonymkode: d3168...0f0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men om det er fakta i de ryktene? Og stemor da altså bekrefter at det er sant imed en skal være ærlig i en slik vitneboks? Anonymkode: d5bfd...ad1 Stemor skal da ikke i vitneboksen? Du er jo helt ute å kjører, kjære deg. Anonymkode: fb3aa...94f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 Ujo hun skal Det i denne saken Anonymkode: d5bfd...ad1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #8 Skrevet 1. mai 2020 'Stemor' til mine barn vitnet. Hennes grelle barnevernsak kom da opp og på grunn av det kort fortalt, fikk far kun samvær med tilsyn. Anonymkode: 22524...00c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #10 Skrevet 1. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva gikk den ut på? Anonymkode: d5bfd...ad1 Grov omsorgssvikt og barn i fosterhjem. Ønsker ikke gå i detaljer da det ikke er min historie å fortelle til andre Far fikk tilsyn fordi han ikke ville og ikke evnet å skjerme barna fra 'stemor' Anonymkode: 22524...00c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #11 Skrevet 1. mai 2020 Hva har stemor gjort da? Og hvordan kan du vite det? Anonymkode: fb3aa...94f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #12 Skrevet 1. mai 2020 Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. Anonymkode: d5bfd...ad1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #13 Skrevet 1. mai 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. Anonymkode: d5bfd...ad1 Men det betyr jo ingenting, hennes omsorgsevne kan være helt utmerket selv om hun hadde en tøff oppvekst selv. Slike ting vil ikke slå positivt ut for deg om du drar opp altså. Det må i tilfelle være noe ved hennes omsorgsevne i dag som tas opp, for det er relevant. Anonymkode: f1743...1b6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #14 Skrevet 1. mai 2020 Hun har en 5 måned gammel baby, hvordan vite om hennes omsorgsevne idag? Tiltross for psykiatribakgrunn og sikkert diagnoser..... Anonymkode: d5bfd...ad1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #15 Skrevet 1. mai 2020 HI, kjøp advokattjenester og slutt å spamme her med idiottråder. Slik du oppfører deg så begynner jeg å holde med far. Anonymkode: 207ce...221
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #16 Skrevet 1. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har en 5 måned gammel baby, hvordan vite om hennes omsorgsevne idag? Tiltross for psykiatribakgrunn og sikkert diagnoser..... Anonymkode: d5bfd...ad1 Sikkert diagnoser? Herlighet, se hva du skriver... Det er ikke sånn at man automatisk har dårlig omsorgsevne selv om man gått til psykolog pga traumer, dårlig oppvekst e.l. altså. Veldig veldig mange mennesker har gjort det, og er utmerkede foreldre. Du må rett og slett komme med noe annet, noe som tyder på at hun har dårlig omsorgsevne. At hun hadde en tøff oppvekst og gikk til psykolog pga det en gang betyr ikke at hun har dårlig omsorgsevne. Anonymkode: f1743...1b6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #17 Skrevet 1. mai 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. Anonymkode: d5bfd...ad1 Dette er det du ‘har på’ henne? Å trekke frem dette vil absolutt slå tilbake på kun deg. Jeg håper at retten ser hvor ustabil du er og gir mest mulig av omsorgen til far! Du er ikke i stand til å gi et barn den stabiliteten det trenger. Anonymkode: fb3aa...94f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #18 Skrevet 1. mai 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har en 5 måned gammel baby, hvordan vite om hennes omsorgsevne idag? Tiltross for psykiatribakgrunn og sikkert diagnoser..... Anonymkode: d5bfd...ad1 Du tror det vil slå negativt ut for henne, men det kan være helt omvendt. At hun hadde en tøff barndom, men tok tak i det, fikk hjelp, bearbeidet traumene og kom sterkere utav det vil få henne til å fremstå som voksen og ansvarsfull. At du drar det frem som noe negativt vil få deg til å se hatfull, fordomsfull og lite empatisk ut, lite voksent med andre ord. Anonymkode: f1743...1b6
Gjest Skrevet 1. mai 2020 #19 Skrevet 1. mai 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. Anonymkode: d5bfd...ad1 Men det er jo ikke relevant.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #20 Skrevet 1. mai 2020 Jeg har vært gjennom hovedforhandling i retten. Sladder og fortid vektlegges overhode ikke. Ikke i det hele tatt. La oss si far har ligget med alle venninnenene til mor og damer i nabolaget. Det betyr ingenting. Anonymkode: 82688...1de
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #21 Skrevet 1. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. Anonymkode: d5bfd...ad1 Og det skal du få henne til å ‘innrømme’ i vitneboksen? Hvorfor tror du at det får henne til å komme dårlig ut? Det har da virkelig ikke noe å si mtp hennes omsorgsevne. Hun har jo også en baby hun tar seg av. Anonymkode: fb3aa...94f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #22 Skrevet 1. mai 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun har vokst opp i omsorgssvikt og gått til psykiater pågrunn av det. Anonymkode: d5bfd...ad1 Da er det 1-0 til far. For hun tar tak i sine problemer, det er en meget voksen ting å gjøre. Anonymkode: 4f178...8e0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #23 Skrevet 1. mai 2020 Seriøst, hi, jeg blir bare mer og mer bekymret for ungen din. Våkn opp! Anonymkode: 20aab...986
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #24 Skrevet 1. mai 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: HI, kjøp advokattjenester og slutt å spamme her med idiottråder. Slik du oppfører deg så begynner jeg å holde med far. Anonymkode: 207ce...221 Begynner....? Jeg har sikkert bare lest en liten andel av trådene, og bare ut fra det holder jeg med far. Anonymkode: 6f486...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå