Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Jeg er firebarnsmor og springer som ei jaga høne hele desember og juni. Men noen er jo litt spesielle og trist å miste. Men 4 timer i gymsalen fordi du er ferdig i 4 klasse kan jeg leve med.. Anonymkode: 1168b...b27
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg er firebarnsmor og springer som ei jaga høne hele desember og juni. Men noen er jo litt spesielle og trist å miste. Men 4 timer i gymsalen fordi du er ferdig i 4 klasse kan jeg leve med.. Anonymkode: 1168b...b27 Leve med å miste skulle det stå 😉 Anonymkode: 1168b...b27
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er firebarnsmor og springer som ei jaga høne hele desember og juni. Men noen er jo litt spesielle og trist å miste. Men 4 timer i gymsalen fordi du er ferdig i 4 klasse kan jeg leve med.. Anonymkode: 1168b...b27 Håper at barna som er avgangselever , får ha en slags avslutning hvertfall! Har en i 10 og en i 7 trinn, og synes det er trist de ikke får avslutningen. Kan leve med at foreldre ikke kan være med, men at lærere, rektor og elevene får denne avslutningen , det håper jeg de får! Anonymkode: 6f831...74c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #4 Skrevet 1. mai 2020 Jeg også fire barn, og i år er en ferdig i 7.klasse, en ferdig i 10.klasse og en ferdig i 3.klasse VGS, så jeg håper de får en liten avslutning før sommeren. Om ikke vi foreldre kan være med er det greit, men særlig de to eldste som skal ha vitnemålsutdeling osv er det trist om det ikke blir noen ting for. 10.klassingen sier at de jo får vitnemålet i posten, men en liten seremoni med rektor og avslutning med lærerne er det trist om det ikke blir. Anonymkode: fd7a7...b08
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Skrevet 1. mai 2020 Kjør avslutning for avgangselever, dropp resten. Dessverre tror jeg alle blir droppet. Anonymkode: e18b0...001
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 I vår barnehage er foreldredugnad og sommerfesten avlyst, blir en markering kun for førskolebarna. Ikke hørt noe fra skolen, 1.-4. trinn bruker ha felles avslutning utendørs. Anonymkode: cee58...faa
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 Har en som går i 7. klasse, håper virkelig han får en form for avslutning. Anonymkode: 77242...635
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #8 Skrevet 1. mai 2020 Her er det bestemt at alle avslutninger utgår. 7. klassingen er lei seg, og det skjønner jeg. Har en 8. klassing, og de fikk den avslutningen i fjor. Taler, treretters, underholdning osv. Utover det, er det litt deilig å slippe alle foreldremøter, avslutninger, dugnader osv., men vi savner hverdagen mer enn ulempene som medfølger. Anonymkode: e9e2a...237
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #9 Skrevet 1. mai 2020 Jeg har en som er russ i år. Håper virkelig at dem får en avslutning. Russefeiring blir det jo ikke noe av Anonymkode: fc960...5bd
Iiiiik Skrevet 1. mai 2020 #10 Skrevet 1. mai 2020 Vi har en 7. klassing, her er avslutningsforestillingen for dem avlyst. Synd, for de to eldste har hatt veldig morsomme avslutninger. Det er bestemt at de skal lage en digital forestilling der grupper av elever forbereder noe. Ikke akkurat det samme...
MTF Skrevet 1. mai 2020 #11 Skrevet 1. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Håper at barna som er avgangselever , får ha en slags avslutning hvertfall! Har en i 10 og en i 7 trinn, og synes det er trist de ikke får avslutningen. Kan leve med at foreldre ikke kan være med, men at lærere, rektor og elevene får denne avslutningen , det håper jeg de får! Anonymkode: 6f831...74c Samme her. Har en i 7. og 10. og håper virkelig de får en slags avslutning. At den kanskje ikke blir som tidligere år for avgangsklassen forstår jeg, men noe bør de kunne få til.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #12 Skrevet 1. mai 2020 Men nå er det jo lov med grupper inntil 50 personer. Hvorfor skal alt av avslutninger avlyses da? Kan jo ta markeringen klassevis? Anonymkode: 433eb...f59
MTF Skrevet 1. mai 2020 #13 Skrevet 1. mai 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men nå er det jo lov med grupper inntil 50 personer. Hvorfor skal alt av avslutninger avlyses da? Kan jo ta markeringen klassevis? Anonymkode: 433eb...f59 Ja, det er noe sånt jeg håper de kan få til.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #14 Skrevet 1. mai 2020 15. Juni vil de åpne for grupper på 200 på offentlig sted med en ansvarlig arrangør. Forutsatt at vi nå ikke løper ut i sommeren som våryre kyr og fucker opp hele planen. Åpner de for 200 vil det kunne gjennomføres større avslutninger. Hvis ikke må man kanskje ta det klassevis. Anonymkode: d2c7f...e51
MTF Skrevet 1. mai 2020 #15 Skrevet 1. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: 15. Juni vil de åpne for grupper på 200 på offentlig sted med en ansvarlig arrangør. Forutsatt at vi nå ikke løper ut i sommeren som våryre kyr og fucker opp hele planen. Åpner de for 200 vil det kunne gjennomføres større avslutninger. Hvis ikke må man kanskje ta det klassevis. Anonymkode: d2c7f...e51 Ja, det er jo det som blir spennende nå - om folk tenker at det er fritt frem fordi det åpnes opp litt etter litt og dermed ødelegger for resten, eller om de klarer å ha to tanker i hodet samtidig å fremdeles holde avstand og følge retningslinjene for å unngå voldsom smittespredning. Har dessverre inntrykk av at mange har den holdningen at det ikke er så nøye siden barnehagene og småtrinnet åpnet opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #16 Skrevet 1. mai 2020 1 minutt siden, MTF skrev: Ja, det er jo det som blir spennende nå - om folk tenker at det er fritt frem fordi det åpnes opp litt etter litt og dermed ødelegger for resten, eller om de klarer å ha to tanker i hodet samtidig å fremdeles holde avstand og følge retningslinjene for å unngå voldsom smittespredning. Har dessverre inntrykk av at mange har den holdningen at det ikke er så nøye siden barnehagene og småtrinnet åpnet opp igjen. Mange har vist seg som svært korttenkte og ekstremt egoistiske gjennom denne krisen. For ikke å snakke om de som mener at de sitter med løsninger som helsemyndighetene ikke har forstått.. Jeg fatter det ikke.. Anonymkode: d2c7f...e51
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #17 Skrevet 1. mai 2020 Håper det, synes det er veldig viktig, særlig når jeg har en 7klassing og 10klassing Anonymkode: cc251...ead
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #18 Skrevet 1. mai 2020 Her er alle slike samlinger/avslutninger allerede avlyst Anonymkode: 65f19...92e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #19 Skrevet 1. mai 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Men nå er det jo lov med grupper inntil 50 personer. Hvorfor skal alt av avslutninger avlyses da? Kan jo ta markeringen klassevis? Anonymkode: 433eb...f59 Her er de 28 i klassen, så med elevene +lærere vil det ikke være mulig å ha med foreldrene. Men jeg håpe de i alle fall kan ha noe med elevene. Anonymkode: 1769c...770
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #20 Skrevet 1. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her er alle slike samlinger/avslutninger allerede avlyst Anonymkode: 65f19...92e Her også. Heldigvis. Anonymkode: 5b6c8...88a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #21 Skrevet 1. mai 2020 Jeg håper alle avslutninger utgår. Og at flere da finner ut at det er noe forferdelig tull, slik at det blir avskaffet (i skolesammenheng) til evig tid. Mer meningsløs bruk av tid finnes ikke. Mer hyggelig på kor- og danseavslutningen 😊 Anonymkode: 43891...c4f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #22 Skrevet 1. mai 2020 Ja, selvfølgelig utgår alt som er unødvendig. Anonymkode: b1e3c...a38
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #23 Skrevet 1. mai 2020 Håper virkelig det!!! Altså at de gjennomføres. Vi har både syvende klassinger russ i år og håper de får avslutning. Når de har hundre barn i barnehager, fulle bedrifter, skitrekk åpne, uteservering i gang osv osv så kan jammen elevene få en stakkarslig avslutning!! Anonymkode: 78181...1d5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #24 Skrevet 3. mai 2020 synes dere som er så negative bør roe dere? barna synes dette er veldig koselig. bør sette barna foran dere 2 ganger i året, når det er avslutting, her er det til jul og sommer Anonymkode: cc251...ead
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #25 Skrevet 3. mai 2020 På 1.5.2020 den 20.37, Anonym bruker skrev: Jeg håper alle avslutninger utgår. Og at flere da finner ut at det er noe forferdelig tull, slik at det blir avskaffet (i skolesammenheng) til evig tid. Mer meningsløs bruk av tid finnes ikke. Mer hyggelig på kor- og danseavslutningen 😊 Anonymkode: 43891...c4f Vitnemålsutdeling etter 10.trinn og vg3 er veldig høytidelig og spesielt, så jeg håper ikke du ser på dette som tull! Jeg jobber som lærer i VGS selv og har deltatt på mange slike avslutninger, og det er virkelig helt nydelig. Elevene er stolte, spente og vemodige på en gang, og det er mange foreldre (og lærere og elever også) som tørker noen tårer. Har selv 10.klassing og 7.klassing i år, og håper at i hvert fall han i 10. klasse som skal få sitt første vitnemål får en form for feiring! Anonymkode: 15764...8fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå