Anonym bruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Gutten min går vanligvis på aktivitet fire dager i uken. Nå er alt stengt. Bortsett fra aktivitetene, er han enten hjemme eller sammen med oss voksne. Han har 2-3 venner, men han har liten interesse av å være med de etter skole/SFO 😞 Han har en stor interesse og det er fotball. Han spiller fotball på skolen, på fotballtrening og med oss foreldre. Også ser han masse fotball på TV. Kjenner jeg begynner å grue meg til sommerferien, for da har han ingenting å gjøre på annet enn det jeg klarer å aktivisere han med... Så, hvordan er livet til din niåring/tiåring? Anonymkode: 9c1a8...e09
Anonym bruker Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 Min er som din, fotball hver dag. Men han har 4-5 veldig gode venner. Møtes på skolen, fotballstadion og gjemme hos hverandre (før Corona) Anonymkode: 0d665...aac
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 Min er også sånn. Fotball for alle penga! Men han har en bestevenn som er likedan. De møtes på fotballbanen av og til Anonymkode: 91651...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå