Anonym bruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 barnet har 3 faste venner som er mye sammen, kom også i samme gruppe på skolen, nå ønsker barnet og ha det ene barnet på overnatting, foreldrene synes dette bare er koslig. Jeg tror vi kommer til og si Ja uansett,men er dette helt høl i hode? Anonymkode: a23f9...cde
Anonym bruker Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 Det er greit 😊 Anonymkode: a0cfa...1a2
Anonym bruker Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 Jeg synes det er greit, så lenge de har faste venner og det ikke er sånn at hver av dem har andre faste venner utenom. Mitt barn har hatt én fast venn hele veien som har overnattet her innimellom fra starten av. De andre på samme gruppe får han leke med ute. Anonymkode: 3411f...d0b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 Tusen takk for svar. Nei det har kun vert disse 4 siden 12 mars og de leker uansett sjelden med andre, kan en sjelden gang være noen av søskene med eller søskenbarn,men det er mest når alt er normalt Anonymkode: a23f9...cde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå