Gå til innhold

Fotoapparat til en sjuåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen erfaringer her? Sjuåringen skal få kamera til bursdag, men jeg har ikke greie på det. Jeg ser at det finnes slike fargerike instantkameraer? Men hva betyr det? Og bør jeg kjøpe et slikt et i stede for et vanlig digitalkamera?

Anonymkode: e4c12...f61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne intstantkameraer ville jeg styrt unna. Vet om flere som har det og de har fort gått lei. Det printes ut bilder som egentlig er ubrukelige, og du bruker fort opp "papiret" i dem.

Datteren min har et sånt som dette

https://www.nikon.no/no_NO/product/discontinued/digital-cameras/coolpix/2017/coolpix-s33

Kjøpte det på en kampanje/salg, så betalte ikke fullpris. Hun har hatt det i sikkert 3 år så mulig det er en eldre modell, men ser likt ut. 

Hun har brukt det mye, veldig mye. Blir som et digitalkamera, så bilder som ikke blir bra kan slettes, også fremkaller du bare de som blir bra. Hun har hatt det med på ferie o.l. og laget fotoalbum når vi har kommet hjem. Hun har brukt det med venninner og laget fotocollager o.l. Det var et godt kjøp for vår del ihvertfall.

Unger i dag har gjerne mobiler og kan gjøre mye av det samme der, men hun fikk dette før hun fikk mobil med godt kamera.

Anonymkode: 47b2e...66b

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min åtteåring har dette. Supert å ha med på ferie, og tåler litt røff behandling. kan ta bilder og filmer under vann. 
https://butikk.foto.no/nikon/118190/nikon-coolpix-w150-resort

Anonymkode: ac312...94f

Dette har vi også. Datteren vår fikk det når hun var 5 år og har brukt det veldig mye. Det tåler veldig røff behandling

Anonymkode: 66152...678

Skrevet

Tusen takk for svar :) jeg tar gjerne i mot flere tips, da det ser ut til at overnevnte kamera ikke finne til salgs nå. 

Anonymkode: e4c12...f61

Skrevet

hva i alle dager skal en så liten unge med det?

Anonymkode: 8e997...79d

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hva i alle dager skal en så liten unge med det?

Ta bilder selvfølgelig 😊

Skrevet
18 hours ago, Anonym bruker said:

Ta bilder selvfølgelig 😊

den skjønte jeg :P men unødvendig og gi et så lite barn slike ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...