Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Lille har slått løs begge fortennene i dag. Hun er tre, så det er melketenner. Har sluttet å blø nå, og tennene er der de skal være. Haster det å komme til tannlege? Tannlegevakten åpner i kveld. Anonymkode: 737f0...b66
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Om det har skjedd i barnehagen er det viktig med tanke på forsikring Anonymkode: a8b79...4e9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Lille har slått løs begge fortennene i dag. Hun er tre, så det er melketenner. Har sluttet å blø nå, og tennene er der de skal være. Haster det å komme til tannlege? Tannlegevakten åpner i kveld. Anonymkode: 737f0...b66 Viktig med tanke på senere i livet til barnet og forsikring. Min 3 åring falt og slo tennene, vi ringte tannlege og fikk tatt røntgen av den. Viste seg at tennene var så skadet, at de måtte trekkes. Hadde vi ikke gjort de, kunne de « gamle» tennene ødelagt de nye. Da de ble trekket, såg vi at tennene var døde... Pga av dette ble meldt inn og skrevet inn i journalen til barnet, kan vi kreve forsikring penger, viss barnet skulle få problemer senere Anonymkode: ab292...709
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om det har skjedd i barnehagen er det viktig med tanke på forsikring Anonymkode: a8b79...4e9 Det var etter barnehagen. hi Anonymkode: 737f0...b66
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Viktig med tanke på senere i livet til barnet og forsikring. Min 3 åring falt og slo tennene, vi ringte tannlege og fikk tatt røntgen av den. Viste seg at tennene var så skadet, at de måtte trekkes. Hadde vi ikke gjort de, kunne de « gamle» tennene ødelagt de nye. Da de ble trekket, såg vi at tennene var døde... Pga av dette ble meldt inn og skrevet inn i journalen til barnet, kan vi kreve forsikring penger, viss barnet skulle få problemer senere Anonymkode: ab292...709 Takk for svar. Det går bra med henne nå, så da kan vi gjerne vente med tannlege til i morgen? Anonymkode: 737f0...b66
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #6 Skrevet 29. april 2020 Det kan mest sannsynlig vente, men ring tannlegevakta når den åpner og hør hva de anbefaler. Anonymkode: 8598c...610
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #7 Skrevet 29. april 2020 Jeg har alltid ringt tannlegen med en gang og de har alltid villet sjekke med en gang. Veldig viktig mtp voksen tenner. Anonymkode: 0a23b...20c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #8 Skrevet 29. april 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har alltid ringt tannlegen med en gang og de har alltid villet sjekke med en gang. Veldig viktig mtp voksen tenner. Anonymkode: 0a23b...20c Ja, jeg kan ringe når tannlegevakten åpner og høre. Takk! Anonymkode: 737f0...b66
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #9 Skrevet 29. april 2020 Stakkars jenta di, håper det er ok med henne. Gutten vår slo også ut to tenner. De to ved siden av ble også løse, han måtte spise myk mat en uke. Vår klarte å redde disse to tennene. Hvis dere ikke drar til tannlege i kveld, ville jeg gitt myk mat når hun begynner å få lyst til å spise igjen. Med tanke på at hun kun er tre år, vil hun bli gående tannløs veldig lenge. Anonymkode: f2f92...721
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #10 Skrevet 29. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Stakkars jenta di, håper det er ok med henne. Gutten vår slo også ut to tenner. De to ved siden av ble også løse, han måtte spise myk mat en uke. Vår klarte å redde disse to tennene. Hvis dere ikke drar til tannlege i kveld, ville jeg gitt myk mat når hun begynner å få lyst til å spise igjen. Med tanke på at hun kun er tre år, vil hun bli gående tannløs veldig lenge. Anonymkode: f2f92...721 Takk for omtanke 🙏🏻 Det går bra med henne, selv om hun vondt, stakkars. Jeg ringte til tannlegevakten, og de mente det ikke var noe å gjøre i dag. Hun skal spise myk mat i en uke, og så skal vi følge med på eventuell misfarging. Skadene i tannkjøttet var tannlegen ikke bekymret for. Hun må også slutte med smokk, det var jo uansett på tide, men det ble en brå slutt for henne. Anonymkode: 737f0...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå