Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Er det bare jeg som synes fleste kles butikker har mere utvalg og finere klær til jenter en gutter? Når jeg går på shopping så faller ikke gutte klærne så mye på min smak en jente klærne gjør.. selvfølgelig er det masse finne gutte klær men ikke på lik linje som jente klærne . Masse fine motiver, og farger. Kanskje fordi jeg synes det er kjekkere og kle datteren min med alle de fine klærne. Anonymkode: 0c410...0ad
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Se på din siste setning du, så har du forklaringen. Anonymkode: c6d3a...d08
Nyttårs barn Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Det er mer utvalg til jenter. I tillegg synes jeg mange av kjedebutikkene har litt stusselige gutteklær, mye cargo og superhelttrykk og lite klassiske pene klær. Da sønnen min var liten kjøpte jeg mye POP og andre litt finere klær til ham for å variere. Ble lei av kjedene. Men så innimellom har de jo en del fine ting.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Synes det er veldig mye fine klær til gutter, jeg. Har alltid funnet masse fine klær til sønnen min i hvert fall. Både på hm, polarn og pyret og KappAhl. Anonymkode: 6aa1f...0b9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 Helt klart mye større utvalg til jentene! Og lite variasjon i det de har til guttene. Det er ofte 8 fargevarianter av samme genser osv. Ikke mye mulighet for å variere stil. Jeg har en av hver og det er kjempeirriterende! Anonymkode: a614a...350
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #6 Skrevet 29. april 2020 Som nyttårsbarn skriver, mye cargo og jallaklær (;superhelt) til gutter. Blir matt av slike stygge klær. Anonymkode: 1e9d9...62d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #7 Skrevet 29. april 2020 Har en gutt og en jente. Jeg synes de har mye fint til begge kjønn 😊 Synes gutteklærne har tatt seg opp veldig de siste årene. Anonymkode: c7d04...2e4
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #8 Skrevet 29. april 2020 Min datter foretrekker gutteavdelingen, hun. Er 10 år. Er kanskje flere klær til jenter, men mye mer komfortable for gutter. Jeg tok med to t-shorter, i samme størrelse fra samme butikk, men hver sin avdeling. Den til gutt var minst 15 cm lenger og en del bredere enn den til jente. Jenter skal liksom gå i trange og små klær, mens gutter får vide og romslige klær. Reagerer mest på det jeg. Anonymkode: 2b5cb...188
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #9 Skrevet 29. april 2020 Ja, enig, det er mer utvalg i klær til jenter, men gutteklærne er mer behagelige og har ofte bedre kvalitet. Jeg pleide å kjøpe mye klær i gutteavdelingen til datteren min før hun ble så stor at hun ikke godtok det lengre. Anonymkode: 202c1...b12
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #10 Skrevet 29. april 2020 Jeg synes det er større utvalg til jenter, men jenteklærne til de store kleskjedene er jo helt gyselige med alt det sukkersøte bling-blinget. Så utrolig mye dårlig kvalitet, forsøkt skjult under paljetter, enhjørninger, glitter og «tøffe» slogans. Passformen er ofte helt krise. Gutreklærne er i det minste mindre skrikende, men utvalget er veldig smalt. Anonymkode: 1564c...cd1
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #11 Skrevet 29. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er større utvalg til jenter, men jenteklærne til de store kleskjedene er jo helt gyselige med alt det sukkersøte bling-blinget. Så utrolig mye dårlig kvalitet, forsøkt skjult under paljetter, enhjørninger, glitter og «tøffe» slogans. Passformen er ofte helt krise. Gutreklærne er i det minste mindre skrikende, men utvalget er veldig smalt. Anonymkode: 1564c...cd1 Nå er det jo da barna og ikke du som skal like klærne. Veldig mange små-jenter eeelsker bling-bling, er jo derfor de selger så mye av det Anonymkode: d8852...9b3
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #12 Skrevet 29. april 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er det jo da barna og ikke du som skal like klærne. Veldig mange små-jenter eeelsker bling-bling, er jo derfor de selger så mye av det Anonymkode: d8852...9b3 jeg elsker bling bling klær da jeg var liten og sånne som hadde mini mus på seg med glitter uansett om moren min synes de var litt teite Anonymkode: 0c410...0ad
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #13 Skrevet 29. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå er det jo da barna og ikke du som skal like klærne. Veldig mange små-jenter eeelsker bling-bling, er jo derfor de selger så mye av det Anonymkode: d8852...9b3 Mange smågutter som eeeeeeelsker Spiderman og Ninja Turtles og. Det gjør ikke klær med superhelttrykk noe fine av den grunn 😊 Anonymkode: 1564c...cd1
Anonym bruker Skrevet 30. april 2020 #14 Skrevet 30. april 2020 Utvalget til jenter er jo utvilsomt mye større, både av billig bling og mer kvalitet. Jeg er så lei av å kle åtteåringen i blått og grått, men finner klær som både er klassiske og med friskere farger på Bennetton og PP. Hummel og Adidas har også fine farger i sine kolleksjoner. Det blir jo litt dyrere klær, men kvaliteten er også deretter. Anonymkode: 91cb4...284
Anonym bruker Skrevet 30. april 2020 #15 Skrevet 30. april 2020 Min erfaring er at det kommer veldig an på hvem som er butikksjef, ihvertfall i kjedebutikkene. Husker jeg smatt innom en cubus for å kjøpe en pysj til gutt. Da fant jeg to slags guttepysjer og 11 jentepysjer/nattkjoler. Da jeg spurte hvor de andre guttepysjene var, så sa damen at de ikke tok inn så mye guttetøy for det solgte de ikke så mye av. Da jeg spurte om hun trodde at det dårlige utvalget i guttetøy var en medvirkende årsak til det dårlige salget så ble hun tom i blikket. Jeg kjøpte ingen pysj og kjørte til en annen cubus som det viste seg hadde like godt utvalg i både jente- og guttepysjer. Da jeg spurte om de solgte mindre guttetøy enn jentetøy, så gjorde de ikke det. Ellers må jeg si at det er et begredelig utvalg i guttetøy i mange butikker. Barneavdelingene er ofte 2/3 jenteklær og 1/3 gutteklær. Anonymkode: 5321a...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå