Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Jeg er veldig på det å sammenligne meg med andre. Særlig svigersøstre. Dette er i perioder og føles ut som jeg er så liten i forhold. Noen tips? Anonymkode: 9366a...423
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er veldig på det å sammenligne meg med andre. Særlig svigersøstre. Dette er i perioder og føles ut som jeg er så liten i forhold. Noen tips? Anonymkode: 9366a...423 Jobb med selvbildet ditt. Anonymkode: 57740...2b7
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Har du noen tips til å jobbe med det da? Anonymkode: 9366a...423
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Skaff deg utdanning, jobb eller hva du nå mangler som gjør at du føler deg underlegen. Anonymkode: 3505a...d18
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 Mangler ingen av delene. Anonymkode: 9366a...423
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #6 Skrevet 29. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mangler ingen av delene. Anonymkode: 9366a...423 Hva er det som får deg til å føle deg underlegen da? Anonymkode: 3505a...d18
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #7 Skrevet 29. april 2020 Det er vanskelig, da hele samfunnet har blitt sånn. Fb, insta, snap... Bare posting av vellykkede bilder, selvfølgelig sammenligner vi oss med andre. skulle gjerne gitt svar, men kan ikke. Selv om jeg ikke vil, så sammenligner jeg uansett. Jeg har trygg jobb, god økonomi, nydelige herlige barn, drømmemannen, flott hus, 2 nyere biler osv osv.. likevel sammenligner jeg meg med andre på f.eks insta og fb... Har ingenting med selvtillit å gjøre, men bare noe en gjør. En må heller prøve å fokusere på å godta at vi er forskjellige, har forskjellige prioriteringer osv.. Husker en gang ei som sa at hun brukte alle pengene sine på reiser, hun brydde seg ikke om å ha det fineste huset og interiøret. Det gjør ikke jeg heller, men vil ha det fint og koselig rundt meg, så jeg er mere ja takk begge deler. Litt interiør og fint hus, og litt reiser. Det viktigste jeg mener er å være fornøyd med det du har, og være glad på andres vegne over hvor fint/ godt de har det. Jeg har flere venninner med knallfine hus, men totalt forskjellige. Og kanskje ikke slik jeg ønsker det, men likevell knallfint. Jeg kan til tider bli misunnelig på folk som klarer å ha det ryddigt. Jeg bare fatter det ikke med flere barn i hus... 😅 Anonymkode: da5a2...da2
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #8 Skrevet 29. april 2020 Men hvorfor gidder du å være på sosiale medier, da? Det er jo både unødvendig og tydeligvis ikke godt for deg. Anonymkode: d976f...6fb
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #9 Skrevet 29. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor gidder du å være på sosiale medier, da? Det er jo både unødvendig og tydeligvis ikke godt for deg. Anonymkode: d976f...6fb er det meg du spør? Det var ikke jeg som trengte råd, jeg prøvde å gi råd jeg. Jeg trenger ikke råd fra deg, eller bli fortalt hva jeg skal gjøre og ikke. 🤪 Jeg bare sier hvordan samfunnet har blitt. Og jeg takler det bra jeg, da jeg er bevisst på det. Som du kanskje leser.. Anonymkode: da5a2...da2
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #10 Skrevet 29. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor gidder du å være på sosiale medier, da? Det er jo både unødvendig og tydeligvis ikke godt for deg. Anonymkode: d976f...6fb Det var vel ikke akkurat snakk om sosiale medier? Anonymkode: 12193...e72
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #11 Skrevet 29. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er veldig på det å sammenligne meg med andre. Særlig svigersøstre. Dette er i perioder og føles ut som jeg er så liten i forhold. Noen tips? Anonymkode: 9366a...423 Jeg har ganske god selvfølelse, men har likevel møtt på et par damer som har den effekten på meg, blant annet en tidligere svigerinne. Da det ble slutt mellom han og meg, var det nesten så det føltes som om det var henne jeg hadde gjort det slutt med. Og det var en lettelse 😅 Vet ikke om jeg har noen tips. I ettertid har jeg lurt på hva det var som gjorde at jeg fikk den følelsen. Tror det var en blanding av at broren hennes så veldig opp til henne, så hun var en konkurrent, og samtidig var hun ikke en woman's woman akkurat. Hun var nokså kald og veldig god på å blande seg inn og få han til å gjøre slik hun ville. Svigerinner er jo ikke akkurat venner, de er mer noe man får på kjøpet - som kan slå begge veier 😝 Er det noe felles med de damene du sammenligner deg med? Anonymkode: 12193...e72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå