Gå til innhold

liker ikke å ha venner inne på rommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som ikke liker og ha venner inne på ens rom (soverom) lenger? Der venner spør om hvorfor man ikke kan gå på soverommet? Der de skal gå rundt og ta på alt og være nysgjerrige 

Det er jo ikke noe spennendes inne på rommet mitt  en seng, skuffer og små ting. jeg bor jo sammen med moren min og samboeren hennes, men liker og ha venner nede  i stuen eller kjøkkenet der jeg heller ikke vil ha mat oppe i rommet osv. Håper det virkelig ikke er bare meg som føler det slikt.

Anonymkode: ed11f...ffe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig at voksne mennesker er inne på soverommet til hverandre på sammen måten som barn og ungdommer er.

Skrevet

Eneste gangene jeg har besøk 5 minutter på rommet er når jeg akkurat har pusset opp, flyttet inn i nytt hus eller om jeg skal vise dem noe. 

Jeg er aldri på venninner soverom heller. Satt barnevakt for ei venninne der barnet sov på deres rom. Syns det var ubehagelig nok å gå inn å hente barnet 🙈

men et kanskje litt annerledes når du bor hjemme. Om du sitter med venninner og moren din er ikke det helt nornalt alltid heller. Man mister mye av den private følelsen.

Anonymkode: b2c3e...035

Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg har en sønn på 19 år som bor hjemme enda, men han har bare kjæresten sin på besøk på rommet. De bruker kjellerstuen eller spisestuen ellers,

Det er helt vanlig å slutte ha venner på besøk på rommet sitt når man blir voksen. Kanskje det er på tide du flytter ut? Om dere bor såpass trangt at vennene dine synes det blir kleint fordi dere kommer så tett på foreldrene dine, dere ikke kan snakke åpent fordi de lytter osv så er det kanskje på tide å starte for seg selv?

Anonymkode: b8c8d...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...