Lagertha86 Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Hei Jeg barberer underlivet og syns at oralsex blir bedre av det, og jeg tenker at en partner syns det er bedre enn masse hår. Utfordringen er at det blir stive hår bare et døgn etter, og jeg er da redd for at partner skal bli sår av å utføre oralsex. Jeg barberer alltid mot hårene, og blir da helt glattbarbert uten nupper eller røde områder. For å bli helt glattbarbert igjen må jeg vente 3-4 dager for at håret er langt nok til at det kan bli helt glattbarbert. Hvis man barberer med håret, blir det da helt glattbarbert (at man ikke kjenner noe "stikk" hvis man bruker tunga ). Vil partner få ubehag av å utføre oralsex dagene etter glattbarbering siden det har begynt å vokse ut igjen?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Spør partneren? Anonymkode: b2a24...b43
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Gjør som meg. Ta brasiliansk voks! Det er gull😁 Helt glatt lenge, og hårene som kommer er myke. Anonymkode: 11d2c...02c
Lagertha86 Skrevet 29. april 2020 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2020 Har vurdert det 😊 Hvor lenge vil du si at det er helt glattbarbert? Hvor ofte gjør du det?
KellyTaylor Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 Hver 4 til 6 uke holder og helt gull. De hårene som måtte komme, er tynne🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå