Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Det er, forståelig nok, stort fokus på barneskolen nå. I tillegg nevnes ungdomsskolen litt, men jeg føler at videregående nesten blir litt glemt. Noen få klasser med yrkesfag på vg2 og vg3 er tilbake noen dager i uken for praktiske fag, men det er det. Nå er alle eksamner avlyst og de siste vurderingene kommer i midten/slutten av mai. Hva skjer da? Skal ikke elevene tilbake på skolen igjen før sommeren? For å åpne i midten av mai er jo knapt nok noe poeng i, spesielt ikke for avgangselever som da er ferdig med både undervisning og vurdering og ikke må forberede seg til eksamen. Noen flere som savner mer informasjon? Anonymkode: 8326a...e79
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Vi får nok informasjon så snart myndighetene vet. Det hjelper lite å mase Standpunktkaraker settes ikke før i juni, tidsnok til at vitnemålene blir klare til inntaket. Anonymkode: 95c19...efd
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 man må bare vente, skulle vel komme noe nytt mandag den 4 mai som jeg skjønte ang 5-10 klasse i alle fall, og da er sikkert videregående der også Anonymkode: cf306...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå