Gå til innhold

Hva med videregående?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er, forståelig nok, stort fokus på barneskolen nå. I tillegg nevnes ungdomsskolen litt, men jeg føler at videregående nesten blir litt glemt. Noen få klasser med yrkesfag på vg2 og vg3 er tilbake noen dager i uken for praktiske fag, men det er det. Nå er alle eksamner avlyst og de siste vurderingene kommer i midten/slutten av mai. Hva skjer da? Skal ikke elevene tilbake på skolen igjen før sommeren? For å åpne i midten av mai er jo knapt nok noe poeng i, spesielt ikke for avgangselever som da er ferdig med både undervisning og vurdering og ikke må forberede seg til eksamen. Noen flere som savner mer informasjon?

Anonymkode: 8326a...e79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får nok informasjon så snart myndighetene vet. Det hjelper lite å mase  

Standpunktkaraker settes ikke før i juni, tidsnok til at vitnemålene blir klare til inntaket. 

Anonymkode: 95c19...efd

Skrevet

man må bare vente, skulle vel komme noe nytt mandag den 4 mai som jeg skjønte ang 5-10 klasse i alle fall, og da er sikkert videregående der også

Anonymkode: cf306...fb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...