Gå til innhold

Tilbake fra hjemmekontor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som jobber i større selskap (bank, finans, olje etc) som har begynt å lette på krav om hjemmekontor? 

Anonymkode: c590f...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal i alle fall ha hjemmekontor ut mai. Jobber i stort selskap tilknyttet oljenæringen.

Anonymkode: a4116...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dnb er det snakk om at de skal få ha hjemmekontor ut juni i første omgang

Anonymkode: afa31...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I dnb er det snakk om at de skal få ha hjemmekontor ut juni i første omgang

Anonymkode: afa31...bd1

"Skal få ha", som om det var en positiv ting å måtte sitte hjemme.... jeg leeeengter etter kontoret!

Anonymkode: ad831...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det snakk om at vi minst må ha hjemmekontor frem til sommerferien.
Men dersom man har en god grunn kan man få dispensasjon å få innvilget en fast dag i uken på kontoret.

Anonymkode: ffd47...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber administrativt på sykehuset og selv om jeg KAN ha hjemmekontor når jeg vil så er jeg ønsket på jobb. Mannen derimot er ikke det, men det er ikke satt noe dato for tilbakevending til kontoret :)

Anonymkode: 2d2d9...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lyst til å slutte ned hjemmekontor. Hver dag har mannen og jeg hatt sex på morgenen, dasset rundt halvnakne, laget lunch og middag sammen, og hatt sex igjen etter lunch, og på kvelden da vi har lagt oss i ett - to tiden. Vil savne det... 

Anonymkode: f72b5...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min jobber i staten (helse), og de har fått beskjed om hjemmekontor ihvertfall til sommerferien. Mulig lenger også, men ingen avgjørelse er tatt.

Anonymkode: 7089e...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får lov til å komme tilbake nå hvis vi vil, men jeg har det helt fint hjemme så blir hjemme inntil videre.

Anonymkode: 5dbe2...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Skal få ha", som om det var en positiv ting å måtte sitte hjemme.... jeg leeeengter etter kontoret!

Anonymkode: ad831...a91

Det kommer an på hvordan man ser på det. Personlig får jeg veldig mye ut av hjemmekontor. Jobber effektivt, og vi har mange digitale møter i løpet av dagen hvor vi møter og samarbeider med kollegaer. Vi har fått en enorm digital utvikling i bedriften, og bruker nå stadig flere digitale arbeidsformer som gir muligheter til både gruppearbeid, prosesser og team-møter.

Vi kommer nok til å tenke annerledes også etter at hverdagen er tilbake

Vi blir sittende på hjemmekontor frem til sommerferien

Anonymkode: d1314...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke lyst til å slutte ned hjemmekontor. Hver dag har mannen og jeg hatt sex på morgenen, dasset rundt halvnakne, laget lunch og middag sammen, og hatt sex igjen etter lunch, og på kvelden da vi har lagt oss i ett - to tiden. Vil savne det... 

Anonymkode: f72b5...af3

Det du driver med er Gjemmekontor :)

Anonymkode: d1314...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter alle 150 (med unntak av enkelte driftskritiske ressurser på hjemmekontor). Det fungerer egentlig veldig bra, men mange savner litt «normalitet» i hverdagen og vi vurderer å «slippe opp litt» og slippe flere inn på kontoret (Med strenge retningslinjer om hygiene, avstand osv). 
 

Føler vi har kommet over i en litt ny fase over påsken hvor motivasjonen på hjemmekontor daler litt og savner det å dele opp dagen igjen. 
 

 

Anonymkode: c590f...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På min jobb er det noen få som har vært på kontoret hele tiden (ca. 20), mens resten (130) har hjemmekontor. Planleggingen for at vi skal tilbake på kontoret er startet, men det er mye som skal på plass før det går. Med delte kontorer, små og store landskap, trange fellesområder osv, så skal det noe til at alle 150 kan være på jobb på likt. Jeg tror det blir hjemmekontor fram til ferien for de fleste, og deretter muligens en fordeling på hvem som kan være på kontoret hvilke dager. Jeg trives med hjemmekontor, så jeg stresser ikke med å komme tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...