Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Et søskenbarn av mannen hadde ringt til mannen min og fortalt at eg hadde gått fra den eine gutten min i Stavanger. Me var på Gamlingen å bada i vinterferien og når me var ferdig så kom gutten på at han var sulten. Eg prøvde å lokke og lure (me skulle til mi mor på middag, ein halv times kjøretur unna). Eg prøvde å ta han på armen uten hell. Han er 9 år, autist og ADHD. Til slutt gjekk eg opp ein bakke og venta på han, eg såg han heile tida. Har erfart at då kjem han lettere. Til slutt kom han med denne dama som viste seg å være søskenbarnet til min mann. I dag ringte ho og ville anmelde til barnevernet. Går den ann. Tårene bare triller. Søstera min var og der og me hadde kontroll. Anonymkode: f23bc...48e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Sånne mennesker skal man ikke bry seg med. De har så vondt i eget liv, at de søker etter muligheter for å gjøre livet vanskelig for andre Anonymkode: 94937...17d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Alle, som i en eneste? Eller er du som seksåringen min, glad i ordene alle, ingen, alltid og aldri? I så fall kan du lete etter forklaringen der. Anonymkode: c88c1...8c3
prekæs Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Da vet du hvor du har hurpa og tar det derfra.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 Off, ikke alle. Men mange i min manns familie. Men gjorde jeg noe galt? HI Anonymkode: f23bc...48e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Off, ikke alle. Men mange i min manns familie. Men gjorde jeg noe galt? HI Anonymkode: f23bc...48e Nei, ikke slik du beskriver det. Dette har jeg også gjort. Flere ganger. Upedagogisk og ofte dumt. Men man er ikke perfekt hele tiden. Anonymkode: c88c1...8c3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Off, ikke alle. Men mange i min manns familie. Men gjorde jeg noe galt? HI Anonymkode: f23bc...48e Nei. Anonymkode: 5db2d...b80
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #8 Skrevet 7. mai 2020 HI her igjen. Det viste seg at faren til søskenbarnet til min mann hadde snakka med svigermor om denne episoden (for de hadde reagert på eit eller annet,) Eg skreiv ein melding for å forklare kva som hadde skjedd. Og fikk til svar: stakkars .....,korleis kunne du gjera dette mot han. (Og så grinefjes bak). Eg kjenne eg blir så frustrert, sint og lei meg. Anonymkode: f23bc...48e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #9 Skrevet 7. mai 2020 Ikke bry deg om sånne!! Vet det ikke er enkelt... Er selv mamma til en autist, og det er til tider hardt!! Stor klem til deg! Anonymkode: 5994f...ec0
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #10 Skrevet 7. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke bry deg om sånne!! Vet det ikke er enkelt... Er selv mamma til en autist, og det er til tider hardt!! Stor klem til deg! Anonymkode: 5994f...ec0 Kjempe vanskeligt, føles som eg har gjort verdens største forbrytelse 🤔 Deler gårdstun med både svigerforeldre og søster til mannen med unger. Tøff situasjon. Gruer meg til 17 , mai, eldste dattera på 10 har utnevnt seg til 17.maikomitee og har lagt planer klar for leker, tog, is og grilling i lag med de. Anonymkode: f23bc...48e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #11 Skrevet 7. mai 2020 Hadde ikke orket å bo så nær svigers. Flytt, og få et friere liv! Anonymkode: a6be6...87a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #12 Skrevet 7. mai 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde ikke orket å bo så nær svigers. Flytt, og få et friere liv! Anonymkode: a6be6...87a Gift med odelsgutt... Anonymkode: f23bc...48e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #13 Skrevet 7. mai 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde ikke orket å bo så nær svigers. Flytt, og få et friere liv! Anonymkode: a6be6...87a Gift med odelsgutt... Anonymkode: f23bc...48e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #14 Skrevet 7. mai 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjempe vanskeligt, føles som eg har gjort verdens største forbrytelse 🤔 Deler gårdstun med både svigerforeldre og søster til mannen med unger. Tøff situasjon. Gruer meg til 17 , mai, eldste dattera på 10 har utnevnt seg til 17.maikomitee og har lagt planer klar for leker, tog, is og grilling i lag med de. Anonymkode: f23bc...48e Men herregud da. Går du helt hudløs rundt i verden? Legg det bak deg! Og når eller hvis de en seinere gang kritiserer dine valg som mor: be dem holde munn. Anonymkode: 1e386...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå