Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Er usikker på hvor stor en monsterpenis er, men la oss si det er mellom 20 - 30 cm lang, og 15 - 20 cm i omkrets. Anonymkode: 635db...a9c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Hva slags spørsmål er det? Når du ikke engang veit selv hva du spør om? Anonymkode: f6b82...dd6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Jeg har i hvert fall hatt sex med det jeg vil tro teller som monster penis, like tykk som jeg er rundt håndleddet og nesten like lang som underarmen min. Overraskende lite tilfredsstillende sammenliknet med en normal utover det visuelle. Han jeg dater nå har en helt normal penis, litt over snittet kanskje, men han er alltid steinhard, den vipper litt opp så han treffer g-punkter og har perfekt lengde slik at vi kan være ganske røffe uten at han bunner. Mye bedre 😊 For liten penis i tillegg til at mannen er uerfaren er en dårlig deal, men de som tror de ikke trenger andre «triks» enn å være store tar veldig feil. Anonymkode: c4376...d1f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Nei, heldigvis ikke 😅 Akkurat stor nok til at det ikke gjør vondt at han tar meg bakfra 😍 De gangene jeg har vært borti "monstere" har jeg ikke klart å slappe ordentlig av, å bli bunna er rett og slett dritvondt 😬 Anonymkode: 2cb35...704
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva slags spørsmål er det? Når du ikke engang veit selv hva du spør om? Anonymkode: f6b82...dd6 Vet jo hva jeg spør om da😅 Anonymkode: 635db...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå