Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Til deg som har vært her en stund. Hva mener dere andre brukere vet, eller bør vite om deg? Det hjelper lite om du skriver som AB, men det er selvsagt helt opp til deg. Beklager at jeg gjør det. Dette er ment for å være en hyggelig tråd, så vær snill ned hverandre🙂 Anonymkode: 8358d...28b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Så du vil at vi skal fortelle løst og fast om oss selv under nick slik at flest mulig skal klare å kjenne oss igjen? Lykke til med det, kjenner jeg Første bud for å få andre til å oute seg selv er jo at trådstarter selv gir seg til kjenne. Anonymkode: 71228...f62
amandine Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Jeg tror at jeg satser på at det er fint som det er. Noen av brukerne vet mye om meg, men de fleste vet forhåpentligvis veldig lite.
Væpnet dame Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Rent lite tror jeg. Vært her siden 2007, men det er det ingen som vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå